home&away

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
hva er det for no muffins med han peter da??

Han er tilbake i summerbay pga stalkeren som de ikke er borte slik alle trodde. Vet ikke helt hva du sikter til siden jeg ikke ser på tv2, men er nok noe med det.[;)]

han er alltid først på plass ved mord og slike ting, og han har jo hatt noen rare tlf samtaler, men det er kanskje bare for å villede oss.. det er bare ett eller anna som virker rart med han..

Her er det jeg prøvde å si i sted.

Peter's third stint in the Bay came some four months later when he returned with the explanation that Clare had cheated on him. That turned out to be a lie however as Peter made a play for Leah, his brother's wife and they shared a kiss. Their secret was eventually spilled to a devastated Dan and Peter made a mysterious phone call insisting he wanted 'off the case'. His contact however refused to let him leave and over the next few weeks his behaviour became increasingly suspicious, snapping at Officers, receiving mystery phone calls and eventually knocking Jack out. When Jack eventually went to the Sergeant with his suspicions the truth was revealed to Jack and the other Police officers, Eve Jacobson had somehow survived the explosion at the abattoir. Peter asked Jack to keep his secret and help him catch her. Peter's mysterious contact was also revealed to be Detective Tracy Thompson from the City and she moved to the Bay to help Peter locate Eve.[;)]

aha!! trudde  jeg hadde fått med meg det meste jeg, men den gang ei...[:D]

takk for svar[:)]

Det var så lite, jeg har fulgt home and away siden det startet og eeelsker det. Bare å spørre vettu, kan nok svare på det meste[;)]

ORIGINAL: mzTomdur

Det var så lite, jeg har fulgt home and away siden det startet og eeelsker det. Bare å spørre vettu, kan nok svare på det meste[;)]

Me too!! hehe, men jeg ser det paa engelsk tv og er myyyye lengre frem i tid hehehe..[:D]

Back
Topp