Home & Away

Gabriela

Forumet er livet
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Endelig så får scott vite at han e pappan!!!!

men stakkars kim da[:-][:-] andre gangen han blir knytta t et barn som ikke e ungen hans likevel...

Den episoden har jeg ventet lenge på!!!!!Men ja stakkars Kim!!!

håper jeg kan se den episoden i reprise i morra..var/er på jobb så fikk ikke sett i dag..men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud eeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnndelig så får han vite det[:D][:D][:D]

fikk ikke sett det i dag, så jeg håper det går greit å se det i morra....

jada[:D] han vet ikke om d enda, skal ikke si mer[:D]

ORIGINAL: Gabriela

blir jo ikke noe særlig nyskjerrig heller da...[:D]

skal treffe søtnosa og Selma i morgen vi og bolla da,, det blir kjempe spennende.. hun er hos svigerfamilien sin her i sandefjord og har satt av tid til å treffe oss..kjempe kos.. men kanskje jeg kan lure meg til å titte på tv litt innimellom[8|] vet det er flere enn meg som er litt hekta..

ORIGINAL: #bolla72#

ORIGINAL: Annask

skal treffe søtnosa og Selma i morgen vi og bolla da,, det blir kjempe spennende.. hun er hos svigerfamilien sin her i sandefjord og har satt av tid til å treffe oss..kjempe kos.. men kanskje jeg kan lure meg til å titte på tv litt innimellom[8|] vet det er flere enn meg som er litt hekta..

Fler som er hekta???? Du kan vel ikke mene meg????

skaldere det? SÅ GØY DA[:D][:D][:D][:D] måkosederemasse!!! prøv å få med deg episoden, veldig spennende[:D]

ORIGINAL: #bolla72#

ORIGINAL: Annask

Fler som er hekta???? Du kan vel ikke mene meg????

neeeeiiiii ikkkkkkkkeeeee deeeeg iiiiii det heeeele tatttt....[:'(]

vi må[:'(] se i morgen bolla... please[&o]

Back
Topp