Home and Away

jeg skjønner liksom ikke..voksen pippa, døde ikke hun?
fulgte jo masse med før, men nå var det noen år siden og plutselig kom hun tilbake til dette bryllupet [8|]

ORIGINAL: racesnuppsi

jeg skjønner liksom ikke..voksen pippa, døde ikke hun?
fulgte jo masse med før, men nå var det noen år siden og plutselig kom hun tilbake til dette bryllupet [8|]
hun flyttet til byen.
de har vært på besøk til henne også.
tror det var når de tvillingene var med.

pippa og mannen (husker ikke navnet) hadde visst gått fra hverandre.

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: *Høna*

Noen som kan skrive i hvitt hva som skjer fremover [:D]

I HVITT:

Brylluppet mellom Sally og Brad ble ikke noe av.. Brad har reist vekk en uke men er tilbake nå.. Har flytta ut og sagt opp jobben på skolen.
Cassie har flytta inn til byen sammen med han derre fyren og Sally klarte ikke hindre henne.
Rick er sur fordi Sally ikke klarte å holde henne igjen så han har reist vekk på camping..
Mora til Drew er blitt avslørt etter bare å være etter ute etter pengene han tydeligvis har arvet etter sin mormor.. Mora har liksom sagt at hun ikke visste at hun var død, men hun advokaten Morad har funnet et dokument mora har skrevet under på at hun vet at mora er død og kan begraves så mora og drew er ikke venner..
Jack og Martha er tydeligvis ikke skilt, for Martha kasta papirene så de må gjennom ekteskapsrådgivning..
Og alle kvinnelige ansatte må fortsatt ha sånn vakt når de går fra jobb og til bilen da en overgreper fortsatt holder på utenfor sykehuset..

Det er så langt jeg har kommet[;)]

Hvor ser du alle disse episodene fremmover?? Vil så gjerne se flere enn de som går på tv[8D]

Ser de på youtube[;)]

Back
Topp