Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *TwinBaBe*
JA!
Og så kommer det ei dame som Lucas har gått på skole med, når han gikk på det der dikt greiene.
De hadde et forhold der, og hun kommer til Sumer-Bay for å jobbe. på skolen hans!![:-] vet ikke hvor stor alderforskjell det er på dem, men stor nok for hun damen da..[8D]
Hun "gjør det slutt" med Lucas, for å være lærer.
Hun snakker med faren til Lucas en del, siden han sliter med Beths bortgang.
de prater mye ilag, og en natt har de sex![:-][:-] (Dette er episoden jeg har kommet til, og nå kom Lucas, og banket på, og vet ikke at pappaen hans har nettop pult "dama hans"[8D][8D]
ORIGINAL: annika_27
Jeg ser dem på YouTube.[:)]
Men er ikke absolut alle episodene som ligger der da, så er litt hopp innimellom, men får no me meg hva som skjer![:D][:D]
ok..men kan du se hele episodene? fikk bare fram en halv episode,når jeg prøvde meg en gang[:-]
Ja, de er inndelt i enten a-b og c deler, eller 1 og 2 deler av en episode[;)][:)]
ORIGINAL: EogE
Spennende!! [:D]
Forresten, han pub duden heter Cam. [8D]
Ahh, stemmer!![:D][:D][8D] Er ikke lett å sette seg helt inn i de navnene da!!![:D][:D][:D][8D]
Spennende!! [:D]
Forresten, han pub duden heter Cam. [8D]
Ahh, stemmer!![:D][:D][8D] Er ikke lett å sette seg helt inn i de navnene da!!![:D][:D][:D][8D]
Hihi, nei. [8D][:D][:D]
Forresten, når jeg gikk gravid spådde du en gutt til på meg, men fikk jente [:)] Tenkte jeg sku oppdatere når babyen var født, men kom aldri men når jeg først er her så.. [8D][:D]
Åååå.. he he![;)] Ja, er ikke alltid det stemmer vettu!![:)]