Home and away

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Kan nånn snille sjela sladre litt om ka som skjer fremover? Sæli om Peter å Amanda, å om Martha.
I kvitt selvfølgeli [:)]

*dytt dytt*

vil å vite[:D]

oioioi! Spennende!!

Bare fortæll mer altså, om alt egentli [:D]

De giftet seg i går, men så kom bildet av Amanda og han fyren. [8D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

JA!
Og så kommer det ei dame som Lucas har gått på skole med, når han gikk på det der dikt greiene.
De hadde et forhold der, og hun kommer til Sumer-Bay for å jobbe. på skolen hans!![:-] vet ikke hvor stor alderforskjell det er på dem, men stor nok for hun damen da..[8D]
Hun "gjør det slutt" med Lucas, for å være lærer.
Hun snakker med faren til Lucas en del, siden han sliter med Beths bortgang.
de prater mye ilag, og en natt har de sex![:-][:-] (Dette er episoden jeg har kommet til, og nå kom Lucas, og banket på, og vet ikke at pappaen hans har nettop pult "dama hans"[8D][8D]

hvor er det du ser Home and Away hen,siden du er kommet så langt? [:)]

Jeg ser dem på YouTube.[:)]

Men er ikke absolut alle episodene som ligger der da, så er litt hopp innimellom, men får no me meg hva som skjer![:D][:D]

ok..men kan du se hele episodene? fikk bare fram en halv episode,når jeg prøvde meg en gang[:-]

ORIGINAL: annika_27

Jeg ser dem på YouTube.[:)]

Men er ikke absolut alle episodene som ligger der da, så er litt hopp innimellom, men får no me meg hva som skjer![:D][:D]

ok..men kan du se hele episodene? fikk bare fram en halv episode,når jeg prøvde meg en gang[:-]

Ja, de er inndelt i enten a-b og c deler, eller 1 og 2 deler av en episode[;)][:)]

ok takk for svar [:)] 

Spennende!! [:D]

Forresten, han pub duden heter Cam. [8D]

hvem episode er de kommet i nå på youtube? var så mange der..hehe[;)]

ORIGINAL: EogE

Ahh, stemmer!![:D][:D][8D] Er ikke lett å sette seg helt inn i de navnene da!!![:D][:D][:D][8D]

Hihi, nei. [8D][:D][:D]

Forresten, når jeg gikk gravid spådde du en gutt til på meg, men fikk jente [:)] Tenkte jeg sku oppdatere når babyen var født, men kom aldri men når jeg først er her så.. [8D][:D]

Ahh, stemmer!![:D][:D][8D] Er ikke lett å sette seg helt inn i de navnene da!!![:D][:D][:D][8D]

Hihi, nei. [8D][:D][:D]

Forresten, når jeg gikk gravid spådde du en gutt til på meg, men fikk jente [:)] Tenkte jeg sku oppdatere når babyen var født, men kom aldri men når jeg først er her så.. [8D][:D]

Åååå.. he he![;)] Ja, er ikke alltid det stemmer vettu!![:)]

Neida. SIkkert bedre i virkeligheten også kanskje.. [:)] Å spå mener jeg.

Back
Topp