Home and away !

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
ENDELIG ER HAN DAU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

JOSH, ble drept.. [:D] [8D]

Josh west ble drept... av hvem vet jeg ikke enda ![8D]

Men det gjør jeg! ;-)

Egentlig litt sørgelig at han døde, for han var faktisk en ganske trivelig fyr i begynnelsen. Synd at han forandret seg slik de siste årene...hadde håpet det skulle ende anderledes, ja....

jeg og vet [:D] [:)]

barry    <-----

tenkte meg det ja[:D]

ENDELIG!!!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ååå.. Det er så kjedelig å jobbe..da får man ikke sett home and away..sett på det helt siden barneskolen..men burde vel fortsatt at man en gang ble ferdig med skolegang og måtte begynne å jobbe..bare sett noen få episoder siden august.. Men fått med meg at josh ikke var helt god lenger.. Kanskje jeg skal lage en tråd hvor noen kan legge ut referat hver dag? Hva sier dere til det?:)

ORIGINAL: Hegeee

Ååå.. Det er så kjedelig å jobbe..da får man ikke sett home and away..sett på det helt siden barneskolen..men burde vel fortsatt at man en gang ble ferdig med skolegang og måtte begynne å jobbe..bare sett noen få episoder siden august.. Men fått med meg at josh ikke var helt god lenger.. Kanskje jeg skal lage en tråd hvor noen kan legge ut referat hver dag? Hva sier dere til det?:)

Når jeg begynner å jobbe, tenkte jeg å investere i en dvd-opptaker..
Da stiller jeg bare inn at den skal ta opp Home and away hver da, og så kan jeg kose meg på kvelden, når Nina er lagt...[:D]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Dere vet at det er en såpeserie? Josh er en skuespiller, lizzåm...[8D]

[:D][;)]

En sugen skuespiller, er så deilig å slippe å se trynet hans ![:D][8D]

Back
Topp