Home and away!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Nå er det snart home and away igjen! Må se reprisen som går halv jeg, for jeg rakk ikke å se i går!

Men seriøst...Kane må fosvinne snart[:@]

ORIGINAL: Eveline

Men seriøst...Kane må fosvinne snart[:@]

Signerer på den [;)]

Shitt...det er det mange år siden jeg har sett på gitt, visste ikke at det gikk lenger en gang jeg[:D]

Hehe...Kane kan godt forsvinne ja!

He he husker jeg så på det for sikkert 10 år siden.. Det og sunseth beach.. ho ho..
Men har nok detti av det lasset for mange år siden.. [8|]

ORIGINAL: fruluna

He he husker jeg så på det for sikkert 10 år siden.. Det og sunseth beach.. ho ho..
Men har nok detti av det lasset for mange år siden.. [8|]

Ojoj...sunseth beach og ja..hehe[:D] Shitt, følte meg plutselig litt gammel her gitt[:D][:D]

Hehe, jeg har sett på det i over 10 år jeg så...over halve livet mitt...hehe

He he sunset beach husker jeg også, men home and away ser jeg på enda, må ha det med meg[:D]

He he sunset beach kunne man bare hoppe av en uke hvis man ville det, og når man så på igjen hadde det ikke skjedd NOENTING!!!

Gikk tregt ja... [:D] [:D]

Fint å se at det at andre også er hekta på home and away..
Er super fan, må ha det med meg hver dag[:D]

he he ja, akkurat som glamour, skjer ikke noe på et halvt år, men plutselig så har de hoppe fram 20 år i tid eller no, og alle ser like unge ut[&:][:D][:D]

Men på home and away skjer det jo noe hele tiden da! Det har vært noen perioder jeg ikke har hatt muligheten til å se på, og da har jeg ikke skjønt noe når jeg har sett på igjen! Men JA, jeg også er hekta!!

Snart home and away igjen... MÅ SE
Snakkes jenter...

jepp.. kommer inn igjen etter det og middag[;)]

Skikkelig action i dag da!!![:)]

Dessverre jenter, Kane forsvinner ikke med det samme.
Kommer til å skje mye fremover... (har snilest).

Hvor har du lest det?

huff ja kane kommer sikkert til og jøre noe, virker som han holler på og vippe av den psykiske pinnen :(
hmm ja kor dokk læs om sånnt ???

jeg har lest masse rart om home and away på den australske hjemmesiden de har.
vil ikke røpe noe,men det kommer til å skje masse sprøtt fremover

Back
Topp