Holy shit- gravid??

T88

Betatt av forumet
Oi oi oi! Jeg har klart å bli gravid! Og det var ikke planlagt. Skulle ikke ha flere barn, har gitt bort alle babytingene.. mine barn blir født med 2 års mellomrom. Så når lille spire kommer har jeg en på 2 og en på 4.. 3 unger i barnehage alder!!! [emoji23][emoji23]
Sjokket er til å føle på, men gleden er jo stor! [emoji1]

Dere som har flere barn- har dere lyst til å dele erfaringer? Eller tanker!

Dette oppdaget jeg idag, men termin vet jeg ikke enda. Vet ikke når forrige mens var.. men har gjettet meg frem da!

Last edited:
Tusen takk! Hvorfor kommer ikke mine smilyes med når jeg skriver? [emoji4] Mister litt essensen av at jeg er veldig glad [emoji23] [emoji1]

Fant ut av det, virker tydeligvis på appen [emoji1]

Gratulerer. Kjenner selv den panikken du prater om. Her er akkurat minsten sluttet i barnehagen når spiren blir født. Har kvittet meg med absolutt alt av babyting. Har ei veninne som nå selger unna mye av sine ting. Hennes er ca fem mnd nå. Har så lyst til å kjøpe tingene hos henne, men vil ikke avsløre meg selv enda. Er ikke klar for at alle skal få vite dette enda.

• Liker
Reactions: T88
Gratulere så mye [emoji4] her når ikke 1 å bli 2 år engang, før babyen kommer [emoji85]

• Liker
Gratulerer så mye ❤️

3 så små, intenst... Men blir sikkert veldig fint når de er litt eldre og er mye på samme stadiet ☺️

Hehehe, satt i samme tanker selv for noen uker siden ;)

Jeg venter plutselig nr 5 :O Aner ikke hvordan det har skjedd altså, sex selvfølgelig, men allikevel fikk jeg sjokk da vi har tatt de fleste forholds regler :smiley-angelic002

Jeg får 3 barn under 3 år.. Det er 15 mnd mellom de yngste her nå og det vil bli 18 mnd mellom den aller yngste og denne som forhåpentligvis kommer i juli :D Det blir så gøy <3 <3 <3

• Liker
Hehehe, satt i samme tanker selv for noen uker siden ;)

Jeg venter plutselig nr 5 :O Aner ikke hvordan det har skjedd altså, sex selvfølgelig, men allikevel fikk jeg sjokk da vi har tatt de fleste forholds regler :smiley-angelic002

Jeg får 3 barn under 3 år.. Det er 15 mnd mellom de yngste her nå og det vil bli 18 mnd mellom den aller yngste og denne som forhåpentligvis kommer i juli :D Det blir så gøy <3 <3 <3

Åååh jeg liker at du er så positiv [emoji1][emoji1] Må bare ta imot med strake armer [emoji23][emoji23]
Som du sier - dette blir gøy! Hvilket kjønn har dine to yngste? Jeg har to gutter [emoji170]

Åååh jeg liker at du er så positiv [emoji1][emoji1] Må bare ta imot med strake armer [emoji23][emoji23]
Som du sier - dette blir gøy! Hvilket kjønn har dine to yngste? Jeg har to gutter [emoji170]

Haha, ja. Jeg gråt mine tårer når testen viste positiv altså.. Kjenner kroppen sliter mtp enda en så tett.
Men så tok forventningene meg og jeg begynte å kjenne på gleden. Hvor fantastisk heldig jeg er som
får denne muligheten en gang til <3
Ja, det kommer nok til å bli rimelig travelt, men likevel så utrolig gøy for ungene <3 Mine to yngste er jente og gutt :D

Jeg mener at denne lille spira i magen også må være jente. Vi hoppet av i svingen 6 døgn før eggløsning :O
Jeg vet jo at sæd lever lenge og vel altså, men trodde det var svært så sjelden, og ivertfall ikke at det kom til å hende meg ;)

Men så ufattelig velkommen lille skatten er <3

Back
Topp