holy macaroni for en dag!*oppdatert*

mormarion

Gift med forumet
Vi var på småbarnstreff i dag, fra 10.30 til 12. Der bæsjet simon gjennom alle klærene, OG ekstraskiftet! Han hadde bæsj overalt! Tilogmed i håret! Jeg måtte bade han i vasken!
Så måtte jeg handle før jeg skulle hjem, for jeg skal ha tuppeware party i kveld.

Så kom jeg hjem og fikk beskjed om at kusinen min som skulle komme, ikke kunne fordi datteren var full i feber[:(]
Og sambo er som sagt i køben, så jeg har begge barna alene. Skal rydde, vaske og lage mat til 11 personer alene, og få ungene i seng til kl 19! Kommer til å krepere :P

Men supermamma som jeg er, så har jeg begynt og har snart fullført maten.

Heldigvis kommer en venninne opp senere og hjelper meg!

DA er tuppeware partyet over. Jeg handlet "bare" for 1000 lappen, men tilsammen ble det handlet for 8000 kr, delt på 9 personer. Var en kjekk kveld, og vi hadde fokus på sunnhet! Men det er jaggu dyrt å servere frukt og grønnsaker! Jeg handlet inn: 1 honning melon, to mangoer, en boks druer, en boks plommer, en agurk, en boks gulrøtter, 1 blomkål, 1 kålrabi, 1 liten brunost, 2 dip, 1 pk skivet gouda(ost), en pose gullruter, 1 kokesjokolade.(tror det var alt) og betalte 550 kr! Og det var alt det sunne som var dyrt! Men alt forsvant! hihi. De gaflet i seg, også serverte jeg vann med lime og sitron og isbiter.

Siden det ble handlet for så mye fikk jeg 5 vertinnegaver til en verdi av 2600 kr tilsammen!! Så jeg er kjempe fornøyd!!

Nå har jeg ryddet opp alt, og huset er strøkent, akkurat som jeg liker det. Barna har sovet godt i hele kveld, tiltross for at Simon hadde 39.1 i temp før han la seg. Så nå stuper jeg i seng! I morgen skal snuppa til pappaen, og min elskede kommer endelig hjem igjen!

Ha en god natt søte jenter!

Superwoman er du jaggu. Herrelighet som en ståpåvilje du har. Misunner deg virkelig.. Hvor henter du energien og orket fra???

energien henter jeg fra kaffimaskinen min[8D] Uten den, hadde jeg nok sovnet på gulvet for lengesiden!!

Hahaha.. Ja takk og lov for min Dolce Gusto også. heheh. men min gir meg ikke så mye energi. Igår gav den meg bare skjelvinger. Hihihi...

Back
Topp