Holy cow!

Sukkertøy

Glad i forumet
Jeg er 10+3 og større nå enn jeg var 6 mnd på vei med min eldste. Med min yngste ble jeg en hvalross.. la på meg 56 kg. Heller ikke den gang var jeg så stor så tidlig som jeg er nå.. frykter jeg blir en blåhval denne gangen. Greit nok- jeg er ofte oppblåst men hallo i luken... :O
Fler som har bare plutselig eksplodert? Dette går jo ikke ann å skjule en gang :p
24404890696d3c7f41a3b74ab271ca42

Jeg har kjempediger mage noen dager. Man skal ikke undervurderer hvor mye gass som kan være inni der :p Litt kul har jeg nok hele tiden da.

Haha så søt mage!!
Jeg er oppblåst hele tiden, men siden jeg har et par kilo mer enn jeg burde ser jeg jo virkelig ikke ut i måneskinn!!

Ååå kjempesøt mage ❤️ tror det er vanlig å være ganske oppblåst første trimester. Livmora er ikke kommet opp enda, skjer ikke det etter uke 12... eller hvordan er det igjen?

Ååå kjempesøt mage ❤️ tror det er vanlig å være ganske oppblåst første trimester. Livmora er ikke kommet opp enda, skjer ikke det etter uke 12... eller hvordan er det igjen?
Mener den begynner å komme opp i uke 10? Føler jeg har lest det. Og etter hvert som den blir større skyver den vel oppover på tarmer og sånt som også ligger nedi der.

Søt mage det da. :) Jeg skal vise deg oppblåst mage jeg. :D
Til venstre er på kvelden, og høyre er neste morgen. Er da ca 8 uker. :P

60ec0b731cbd14946b21f3d7539d9e68

Så søte dere er alle sammen!
Jeg føler meg svææær.. jeg er jo slank til vanlig.. bruker str 27-28" i bukser å jeg får de ikke en gang igjen på glidlåsen lenger :O

Søt mage det da. :) Jeg skal vise deg oppblåst mage jeg. :D
Til venstre er på kvelden, og høyre er neste morgen. Er da ca 8 uker. :P

60ec0b731cbd14946b21f3d7539d9e68

Haha! Unnskyld men takk og lov at jeg ikke er alene!! :D men du skjønner, jeg ser sånn ut hele tiden! Og værre på kvelden :p

Haha! Unnskyld men takk og lov at jeg ikke er alene!! :D men du skjønner, jeg ser sånn ut hele tiden! Og værre på kvelden :p

Du er nok ikke alene nei. :D
Er også mye verre om kvelden, men enkelte dager er jeg oppblåst hele døgnet som du.. Gleder meg til det er offisielt og jeg kan slippe ut magen. :D

Du er nok ikke alene nei. :D
Er også mye verre om kvelden, men enkelte dager er jeg oppblåst hele døgnet som du.. Gleder meg til det er offisielt og jeg kan slippe ut magen. :D

Ja dæven det blir godt! :p men jeg klarer jo ikke holde inn magen heller.. så jeg går jo rundt med jakke på hele tiden.. ser ut som en ku- svetter som en gris :p

Ja dæven det blir godt! :p men jeg klarer jo ikke holde inn magen heller.. så jeg går jo rundt med jakke på hele tiden.. ser ut som en ku- svetter som en gris :p

Tell me about it... Syns det nesten er umulig å finne noe å ha på for tiden. :(

Gikk ned 10kg før graviditet så har et mindre utgangspunkt denne gangen.. Men begynner å slite med å skjule kula i vanlige gensere og sånn ;) Kanskje bare meg som ser det men vil jo ikke at noen skal skjønne det før uke 12 ;)

Gikk ned 10kg før graviditet så har et mindre utgangspunkt denne gangen.. Men begynner å slite med å skjule kula i vanlige gensere og sånn ;) Kanskje bare meg som ser det men vil jo ikke at noen skal skjønne det før uke 12 ;)

Jeg har allerede gått opp 5 kg :O
Frykter hvordan dette vil ende :p kan ikke skjule det lenger med mindre jeg har jakke eller mannens gensere på.. samt bare joggebukser.. så føler meg som en slask.. hehe.. savner allerede å kunne ha på meg bukse og en fin genser uten at magen buler ut, genseren kryper opp og buksa får jeg jo ikke igjen :p

Det er mye trøst i å se at jeg ikke er alene om å føle meg som et fjell! Å da i tillegg kombinere det med joggebukse og en slufsete genser en hel uke gjør noe med selvfølelsen.

Det er mye trøst i å se at jeg ikke er alene om å føle meg som et fjell! Å da i tillegg kombinere det med joggebukse og en slufsete genser en hel uke gjør noe med selvfølelsen.

Nei jeg har skjønt vi er fler- og det er jeg takknemlig for! :D
En uke? Haha.. jeg har snart gått sånn i en mnd! :p jeg kan ikke bruke mammabukser heller ettersom jeg har for lange bein og det er standar str på 32 i bena.. jeg må minst ha 34 i lengde :p

Nei jeg har skjønt vi er fler- og det er jeg takknemlig for! :D
En uke? Haha.. jeg har snart gått sånn i en mnd! :p jeg kan ikke bruke mammabukser heller ettersom jeg har for lange bein og det er standar str på 32 i bena.. jeg må minst ha 34 i lengde :p
Er vel mer enn en uke her også, er bare at de dagene jeg har vært på jobb har jeg trødd på en løs dongri og en genser,- men nå er jeg på den sjuende dagen på rad i disse klærna. Føler meg helt fæl!
Jeg har også ganske lange bein, men husker fra sist svangerskap at jeg fant noen par jeg kunne bruke! Håper jeg finner denne gangen også :P orker ikke 7 mnd til i joggebukse!

Back
Topp