Hollywood treatment på KIWI!!!! hahahah

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Står i min egen lille verden i kassa på Kiwi, og hører pip, pip, pip,, så sier den lille lyshåra svensken bak kassa... "hva vil du betala for denne"?.. HÆ?? "Hva er du villig til å betale for denne", sier han på nytt... 5 kr buser jeg ut.. Ok. pip, pip, pip,..

Hva er greie spurte jeg, Han svarte.. "Nei, prisen lå ikke inne på kassa, så derfor spurte jeg deg hva du ville betale"...

Det jeg kjøpte var en wcduck, sånn do fluch sak.. Hadde ikke prøvd akkuratt den før, og forøvrig luktet den offentlig toalett,,, så godt jeg bare betalte 5 kr,.... Lættis!!!! og skuffa over vond lukt på badet:P (skulle være Lime lukt)

hehehehe, skulle vært sånn på alle varer, at vi kunne velge selv hva vi var villige til å betale...

ORIGINAL: Kattejenta

hehehehe, skulle vært sånn på alle varer, at vi kunne velge selv hva vi var villige til å betale...

ORIGINAL: LisaMari81

hehehehheh [:D]

synnest det er bra for deg!!!![:D]men skuffa over Kiwi sine ansatte, jobber selv i Kiwi og det er uakseptabellt og være så inkompetent[8|]

ORIGINAL: Ca25

synnest det er bra for deg!!!![:D]men skuffa over Kiwi sine ansatte, jobber selv i Kiwi og det er uakseptabellt og være så inkompetent[8|]

Skjønner deg velidg godt. Reagerte litt på at han hadde lov til dette.. Hadde jeg selv jobbet på en annen Kiwi, hadde jeg faktisk snakket til han.. men akkuratt der og da så holdt jeg på å dø av latter...

Back
Topp