N *Nikki* Guest 10 Des 2010 #2 sååå mye venting,ILLE. er noe jeg takler dårlig. men så koselig på tur da=) kjenner jeg vil på ferie altså
sååå mye venting,ILLE. er noe jeg takler dårlig. men så koselig på tur da=) kjenner jeg vil på ferie altså
V *Vipsen* Gift med forumet 10 Des 2010 #3 Det hørtes ut som litt av en tur!! Bra dere fikk kost dere da! [:D] Men må si at det ikke frister å reise alene med to små etter den fortellinga der altså...[8D]
Det hørtes ut som litt av en tur!! Bra dere fikk kost dere da! [:D] Men må si at det ikke frister å reise alene med to små etter den fortellinga der altså...[8D]
O Oda sin mamma Glad i forumet 13 Des 2010 #4 Hørtes ut som en flott tur, og kjenner jeg fikk veldig lyst til å reise på ferie nå[:D] (Får vel nøye meg med trondheim i jula)[:D] Skjønner det ble litt kaos med så mye venting, for det er jo kjedelig. Så lenge ferien ble fin er det verd litt kaos på reisen[:)]
Hørtes ut som en flott tur, og kjenner jeg fikk veldig lyst til å reise på ferie nå[:D] (Får vel nøye meg med trondheim i jula)[:D] Skjønner det ble litt kaos med så mye venting, for det er jo kjedelig. Så lenge ferien ble fin er det verd litt kaos på reisen[:)]
Å *ÅsLe* Gift med forumet 19 Des 2010 #6 Så/hørtes ut som en flott tur, til tross for travel reise...