holdt på å få sjokk i dag*bilde*

~*~LoVEmyKiDZ~*~

Elsker forumet
i går smørte jeg joachim med spenol(er det ikke det det heter? de blå å hvite flaskene) på kinnene, for han har jo eksem der.. å han var bare rød i går.. å når vi våkna i dag så det ut som han hadde tryna på asfalt[&:] var blødende sår der! nekter å tro at han har greidd å klø seg så det ble sånn..[&:] kan legge ut bilde visst jeg finner overføringskabeln.. dakal.. trodde det bare var vanlig fuktighetskrem jeg???

her er den sida som er verst.. ser det ikke så godt på det bildet men...
her er den andre sida.. den er ikke så værst..

Uff, høyrdest ikkje godt ut[&:] trudde også det var ein grei fuktighetskrem. Eg brukar a-creme og locobase..

au da det hørtes ikke noe godt ut... 

ORIGINAL: nancy drew

sign[X(]

Stakkar Joacim[:o]
Ser ikke godt ut det der.

Men du....jeg har ei venneinne med to tvilling
gutter. Og han ene gutten der har slike utslett i
kjakane som ikke ville gi seg. Hun fikk en time hos en
hud-spesiealist til slutt og der viser det seg at han
ikke tåler egg og melk. Så venninna mi kutta ut egg
og melk i kosten sin, og nå er han så og si helt fiiin[;)]

bare et lite tips

ORIGINAL: Monica80

sign[X(]

slik har jenta vår av og til også. og det er faktisk forde hun klør og klorer noe ekstremt når hun sover. men jeg ville brukt a derma i stede. det ble vi anbefalt hos legen. den skulle være veldig bra mot eksem

ORIGINAL: Elisenmin

Stakkar Joacim[:o]
Ser ikke godt ut det der.

Men du....jeg har ei venneinne med to tvilling
gutter. Og han ene gutten der har slike utslett i
kjakane som ikke ville gi seg. Hun fikk en time hos en
hud-spesiealist til slutt og der viser det seg at han
ikke tåler egg og melk. Så venninna mi kutta ut egg
og melk i kosten sin, og nå er han så og si helt fiiin[;)]

bare et lite tips

har tenkt på det.. skal til legen med begge to i nærmeste fremtid å ta blodprøver og tester for astma og hva de er allergiske mot.. de er spesielt utsatt for å få astma når de har hatt kikhoste[&:] så da blir det forhåpentligvis bedre..

ORIGINAL: ~*~Mizz86~*~

slik har jenta vår av og til også. og det er faktisk forde hun klør og klorer noe ekstremt når hun sover. men jeg ville brukt a derma i stede. det ble vi anbefalt hos legen. den skulle være veldig bra mot eksem

han har det jo hele tida han her og.. de gangene det er på sitt værste smører jeg med hydrokortison,ellers bruker jeg locobase og a-krem.. han har klødd seg så han har begynt å blø før og, men dette er helt anderledes.. ser ut som at han har skrapt seg på sandpapir nærmest.. å det er antageligvis den eneste måten han kunne fått det til å sett ut sånn selv også.. men det er så vanskelig å se på bildet..[&:]

Stakkars gutten din[X(]

Back
Topp