Holdninger på forumet

Frøgen*

Glad i forumet
Jeg kjenner jeg blir helt matt av enkeltes holdninger her inne jeg...
Det er drittslenging og dårlige kommentarer så fort muligheten byr seg. Og mange ganger blir det ikke engang svart på det som blir spurt om...!!
Det er helt ok med egne meninger, men å skrive nedsettende til hverandre skjønner jeg ikke poenget med[&:]

Hvor er forståelsen, medmenneskeligheten og empatien hen?[:(]

Ja, herregud. De andre er sååå idioter azza[8|]

ORIGINAL: Snikesnuppa

Enig med deg! Og ofte er det de samme opp igjen og opp igjen som slenger med leppa om ting de ikke har peiling på en gang. Og så står det flere bak der igjen som forsvarer de utsagnene. Hahahaha...

Men dette blir jo skrevet hver uke her inne, bare så synd at de som trenger det, ikke tar det til seg uansett hva man råder de til [8D]

Jeg er ikke så ofte her, så jeg har ikke fått med meg en sånn tråd...[&:]

Men ja, det er de samme kallenavnene som går igjen merker jeg......... Håper de kanskje kan ta det til seg. Altfor lett å skjule seg bak en pc[:@]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Perfekt eksempel.

ORIGINAL: Frøgen*

Perfekt eksempel.

Ditto.[&:]

Helt enig med deg du. I begynnelsen fikk eg sjokk da eg skrev en tråd her inne. Men no er eg liksom litt "godtatt", litt bedre kjent. Men i starten ble eg jo halshuggd her på generelt.

ORIGINAL: eplemos

Helt enig med deg du. I begynnelsen fikk eg sjokk da eg skrev en tråd her inne. Men no er eg liksom litt "godtatt", litt bedre kjent. Men i starten ble eg jo halshuggd her på generelt.

Er du helt idiot eller!??[8|] haha[:D]

Skjønner hva du mener, ser ofte at enkelte er veldig offensive og veldig på hugget etter å kritisere.. men så må man jo vurdere hvor mye man gidder å la seg irritere over et forum hvor alle kan være anonyme og slenge så mye med leppa som de vil uten å egentlig måtte stå for det [:)]

Må av og til huske på att ikkje alle synes slik "humor" er morsom.[8D]

Jeg er enig. MEN, så er det veldig mange som er flinke til å ta seg alt for nær av ting her inne også . Og begynner å krangle ut i fra det..!

Må av og til huske på att ikkje alle synes slik "humor" er morsom.[8D]

Men DU syns jo det er rasende festlig![:-]

ORIGINAL: Viola92

Jeg er enig. MEN, så er det veldig mange som er flinke til å ta seg alt for nær av ting her inne også . Og begynner å krangle ut i fra det..!

word..

HAHAHAHAHAHAH jeg ler meg ihjel av nicket ditt[:D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

HAHAHAHAHAHAH jeg ler meg ihjel av nicket ditt[:D]

Voff![&o]

word..

!

Indeed!

Og så kan jeg jo spesifisere for de pripne; at selv om det ser UT som jeg, dumbass, duckface og Sleezabeth har lyst å kaldkvele hverandre med et fuktig håndkle - så ER det ikke sånn altså.. Vi er veeeldig glade i hverandre sånn egentlig, litt iallefal, iblant.. Lizzom [:-]

ORIGINAL: Tøsa^^

Indeed!

Eller ta seg nær på andres vegne, ikke minst...

*note til de som er for kjappe på raporteringsfingeren*

ORIGINAL: Froskegele

Og så kan jeg jo spesifisere for de pripne; at selv om det ser UT som jeg, dumbass, duckface og Sleezabeth har lyst å kaldkvele hverandre med et fuktig håndkle - så ER det ikke sånn altså.. Vi er veeeldig glade i hverandre sånn egentlig, litt iallefal, iblant.. Lizzom [:-]

Fuckface du mener?[8|]

(Istedet for "jeg", altså..[:D])

ORIGINAL: Tøsa^^

Indeed!

Og så er det jo også en del som slettes ikke tåler å få noe annet enn positiv feedback og ikke egentlig er interressert i andres meninger - de vil bare ha bekreftet hvor rett de selv har og blir da naturlig nok (?) sure når virkeligheten biter de i rumpa!!!

Back
Topp