Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Jeg vet det!Er det litt tragisk at jeg sitter her istedenfor å rydde nå.![]()
Hvor laster du ned fra?laste ned tv-seriene mine, og gleder meg til å se dem uten å tenke at jeg skulle vært her inne og postet.![]()
Hva skal du se?Skal sjå film i kveld, ei også![]()
Min kjære meiner eg må få meg tvangstrøye... Trur han hugse kor vanvittig med tid som gjekk vekk på babyverdenBlir deilig å slippe å MÅ være her inne, men det var litt godt å være her inne uten at en skulle poste panisk også. Spørs om en er blitt litt avhengig.![]()
Ligger i senga og sjekker nåDeilig å se tv.måtte innp her før jeg la meg. Spørs om en er avhengig ja.
![]()
Du gikk iallefall ikke en runde.Ligger i senga og sjekker nå![]()
Haha. Som de sier så fint på engelsk: those days are overDu gikk iallefall ikke en runde.![]()
Deilig å kunne lese en tråd uten å må kmmentere noe svada. Var til og med innom generelt i sted.Haha. Som de sier så fint på engelsk: those days are over![]()
Hjelp! Har vi tid til DET liksom?Deilig å kunne lese en tråd uten å må kmmentere noe svada. Var til og med innom generelt i sted.![]()