Holder på å

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
laste ned tv-seriene mine, og gleder meg til å se dem uten å tenke at jeg skulle vært her inne og postet. :P

Jeg fikk Ø til å fikse Netflix og AppleTV før han dro, men har jo ikke fått brukt det enda ;) Gleder meg til å begynne på en serie i kveld :)

Blir deilig å slippe å MÅ være her inne, men det var litt godt å være her inne uten at en skulle poste panisk også. Spørs om en er blitt litt avhengig. :P

Er det litt tragisk at jeg sitter her istedenfor å rydde nå. :P

Er det litt tragisk at jeg sitter her istedenfor å rydde nå. :P
Hahaha! Jeg vet det!
Men det er så deilig å lese over og ikke MÅTTE svare!

Eztv.it. Veldig oversiktlig! Kun tv serier. Der finner du oversikt over om det kommer ny episoder og når de går om show kanselleres etc også.

Blir deilig å slippe å MÅ være her inne, men det var litt godt å være her inne uten at en skulle poste panisk også. Spørs om en er blitt litt avhengig. :P
Min kjære meiner eg må få meg tvangstrøye... Trur han hugse kor vanvittig med tid som gjekk vekk på babyverden :p var aldri på fb før, var så avhengig av babyverden :p

Deilig å se tv. ;) måtte innp her før jeg la meg. Spørs om en er avhengig ja. :p

Haha. Som de sier så fint på engelsk: those days are over ;)
Deilig å kunne lese en tråd uten å må kmmentere noe svada. Var til og med innom generelt i sted. :P

Deilig å kunne lese en tråd uten å må kmmentere noe svada. Var til og med innom generelt i sted. :P
Hjelp! Har vi tid til DET liksom? ;) Haha

Back
Topp