holder på å bli gal!!

lykke_2

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Sorry, men må bare få det ut!!!
Jeg går snart på veggen! Har mistet 4 ganger før og var på ul for 1.5 uke siden. Var da 7 uker og de så ingenting uten om 2 sekker. Skal tilbake den 7. Januar for å se om de ser mer, men det er så lenge til!!!! Vil vite nå :arghh:
Har i tillegg bakoverlent livmor så kan være at de fortsatt ikke kan se noe så kan være at jeg må vente ytligere 2 uker :banghead:
De 4 gangene jeg har mistet har det vært 3 MA og 1 SA så er ikke noe garanti for at de evt kommer ut av seg selv heller hvis de ikke lever lenger... jeg blir gal av å ikke vite :nailbiting:

Uff, skjønner godt at du er fortvilet, ingen god følelse å ikke vite. Krysser fingrene for deg!

Kan skjønne fortvilelsen og engstelsen :(
Sender en god klem din vei og håper på at de ser en eller to fine babyer med bankende hjerter den 7.jan <3

Huff skjønner godt du er lei. Krysser fingrene for at det er noe der ved neste ultralyd:Heartred

Huff... Høres veldig slitsomt ut! Skjønner godt du er frustrert. Er det ivf eller "vanlig"? Kan du ikkje kreve å komme inn litt før siden du er så fortvila?

Krysser fingrene for deg, at du får se bankende hjerte ved neste ul ❤

Sorry, men må bare få det ut!!!
Jeg går snart på veggen! Har mistet 4 ganger før og var på ul for 1.5 uke siden. Var da 7 uker og de så ingenting uten om 2 sekker. Skal tilbake den 7. Januar for å se om de ser mer, men det er så lenge til!!!! Vil vite nå :arghh:
Har i tillegg bakoverlent livmor så kan være at de fortsatt ikke kan se noe så kan være at jeg må vente ytligere 2 uker :banghead:
De 4 gangene jeg har mistet har det vært 3 MA og 1 SA så er ikke noe garanti for at de evt kommer ut av seg selv heller hvis de ikke lever lenger... jeg blir gal av å ikke vite :nailbiting:
❤️❤️❤️❤️❤️ omsorg og omtanke sendes til deg!

Huff... Høres veldig slitsomt ut! Skjønner godt du er frustrert. Er det ivf eller "vanlig"? Kan du ikkje kreve å komme inn litt før siden du er så fortvila?

Det er vanlig. Har ingen problemer med å bli gravid, problemet er at de ikke overlever de første 12 ukene :(

Har du vært noe til utredning hos lege? Kjenner ei som hadde det lignende, hun ble gravid men spontanaborterte hele tiden. Tror de prøvde ett års tid, så tok en lege en blodprøve og fant at hun hadde et eller annet som gjorde at fosteret lett blødde ut, og hun fikk medisin. Da satt det. Nå har hun en sønn og er gravid med nr 2.

Har vært på "utredning" på sykehuset, men må innrømme at jeg er usikker på hva de sjekket. Ble ikke tatt noen blodprøver eller noe. De bare sjekket livmor og det var det o_O
Har en sønn fra før så har jo funket en gang hvertfall ;). Hadde 1 MA før han og 3 etter...
Hvis de ikke finner noe liv denne gangen og jeg ikke har blitt dårlig ennå så tar jeg en time på privat sykehus før det er snakk om noe utskrapning.... føler jeg må få der bekreftet at en annen lege først. Spesielt med tanke på at det er 2 stk + bakoverlent livmor og vanskeligheten av å se noe på tidlig ul da...

Back
Topp