holder på å bli gal!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Vår tuppe sovnet rundt kl 10-halv 11 i går kveld, sov til kl 4, fikk mat, sov til halv 8, fikk mat og ny bleie og sov videre til rett før 11 - siden har hun ikke sovet, bare et lite kvarter i bilen...
håper virkelig kiropraktortimen i morgen kan hjelpe på dette, vi kan ikke forsette slik..

Det skal  sies at hun er blid, men fryktelig trøtt :P

Griner ho mye når ho er våken? For her har ho mi også begynt å være mer våken om dagen. Ho griner mest når ho blir trøtt og ikke finner roen, men slutter straks jeg tar ho opp, eller gir ho pupp. Virker som dere har fått en flott natterytme:)

natten virket iallefall grei da!

Ida82 skrev:
Griner ho mye når ho er våken? For her har ho mi også begynt å være mer våken om dagen. Ho griner mest når ho blir trøtt og ikke finner roen, men slutter straks jeg tar ho opp, eller gir ho pupp. Virker som dere har fått en flott natterytme:)

Hun griner i perioder.. Men jeg ser at hun er supertrøtt, helt rød rundt øynene og har mange flodhestgjesper :P hun har vært sånn i snart 3 uker, alt for lite søvn for en så liten kropp :s

Jeg synes ikke det høres så ille ut ? De blir jo mer og mer våkne på dagtid, og hun ser jo ut til å sove på natten og formiddagen! Men veldig greit å sjekke ut om det er noe som plager henne, så kan dere evt utelukke det! For å si det slik: min mellomste gutt sov mye mindre enn det da han var like gammel, og han var frisk.

Her kan tulla også være våken i 5-6 timer om gangen.

Husker jo ikke hvordan det var med den førate,da det er noen år siden,men er normalt at de blir mer og mer våkne,og så lenge de ikke skriker hele tiden,så gjør det jo ikke noe?

prøvd med babygym?

det hadde vi til nr.1,og hun lå og kikka og jogga på gulvet,så sovnet hun til slutt.

Fitness skrev:
Jeg synes ikke det høres så ille ut ? De blir jo mer og mer våkne på dagtid, og hun ser jo ut til å sove på natten og formiddagen! Men veldig greit å sjekke ut om det er noe som plager henne, så kan dere evt utelukke det! For å si det slik: min mellomste gutt sov mye mindre enn det da han var like gammel, og han var frisk.

Jeg hadde ikke syns det var ille - hadde det ikke vært for at hun gjesper mye og er rød rundt øynene..

Kiropraktoren fant noe i nakken, skulderen og i korsryggen hennes i dag. Skal ha iallfall tre behandlinger til, håper det gir resultater :)

Back
Topp