Holder på å bli gal!!!

Maddis

Elsker forumet
Huff, nå er jeg LEI! Vi skulle egentlig bynne å flytte i dag, men hun som bodde i leilgheta er helt latterlig treig med å flytte ut. Og ikke bare det - jeg er i skikkelig dårlig form! Har hatt feber i 5 dager nå. Er snørrete og hoster som fy. Føler meg virkelig ikke i form til noe. [:(] Og nå har svigerfar kommet og skal hjelpe oss med flytting. Planen var at han skulle dra hjem i mårra, men sambo og han har visst blitt enige om at det var greit at han ble til lørdag - enda sambo VET at jeg ikke har energi til å "holde han med selskap" hvis sambo plutselig må på jobb (jobber som losser..). Alt er jo stengt i påska også, så føler at jeg er nødt til å sitte å holde dem begge med selskap og "varte" dem opp. Har egentlig bare lyst til å ligge på sofaen og se på tv og ha det heeeelt stille rundt meg. Men de sitter jo å skravler i stua. Huff, føler meg skikkelig slem nå. Men har virkelig ikke lyst å ha besøk når jeg føler meg sånn. [:(] - Dagens sytings fra meg...

Jeg har vært skikkelig dårlig mens svigers har vært her selv. (de bor langt unna, så de bor hos oss når de kommer) Da har jeg rett og slett bare sagt det.. At jeg føler meg ikke bra og trenger litt hvile. Så har jeg bare gått på rommet mitt med pc`n, ei bok, whatever og bare pleid meg selv.

Ingen som forventer at man skal varte opp når man er syk. Mannen din kan pent gjøre dette for sin egen far.

God bedring!

Takk. [:)] Prøver å trekke meg litt unna dem. Men føler meg egentlig bare dum når jeg gjør det. Virker som at de ikke helt skjønner at jeg er sliten. Men men..

ORIGINAL: Maddis

Takk. [:)] Prøver å trekke meg litt unna dem. Men føler meg egentlig bare dum når jeg gjør det. Virker som at de ikke helt skjønner at jeg er sliten. Men men..

om det virker som om de ikke forstår kjære deg, så si det - jeg er ikke i form, kryper under dyna karer!! - kanskje de tar hintet og varter deg litt opp, som du fortjener.

Masse god bedring til deg, Maddis!! - håper påskedagene blir gode tross dårlig form
klem

Back
Topp