Holder på å bli gal av å vente....utredning

mysill

Betatt av forumet
Sitter her å venter på å få starte med utredning...på nytt..
Det tar så lang tid.....
Noen her som har hatt utredning på medicus??
hva betalte dere og hvor lang tid tok det???
Litt lyst til å gå privat for å få litt fortgang her

Jeg kan ikke gi deg noen gode svar. Har holdt til på Østlandet og der har det gått veldig raskt ifht det offentlige. Håper det ordner seg for dere snart!!

Hvorfor må du ha ny utredning????

fastlegen vår trodde han fant noe galt med svømmerne til mannen da vi startet utredninga...så etter kun blodprøve og gu av meg bars det å søke om ivf..
etter 2 mislykka forsøk med null "bonus" egg så skulle jeg ha samtale med overlegen på klinikken.
han kunne da fortelle meg at vi blir behandlet som uforklarlig barnløse...da det ALDRI har vært noe galt med mannens svømmere!
jeg spurte da om det kanskje ikke var lurt av meg å ta mer utredning da...siden jeg har en del baluba med syklus +++++++    men nei det var ikke nødvedig siden vi allerede er i gang med prøverør...

Nå har det seg slik at vi ikke har råd til en ny runde med prøverør på en stund...så da vil jeg benytte tiden til å utredes mer da jeg leeenge har følt at det kanskje er noe muffens...
føler igrunn at det er litt greit å være utreda skikkelig å

Det holder jeg med deg i[;)]

jeg vet ikke så mye om medicus,men det går raskere der enn St.Olavs..har hørt det koster 50 000,- for å sette i gang, så kommer medsinene i tillegg..

jeg har funnet ut at det er greit å gå offentlig først..venne seg til tanken på prøverør og at man ikke kan bli naturlig gravid...så skal vi prøve privat viss vi ikke får det til offentlig..[;)]
håper det klaffer neste gang,det skal lyse gravid mot meg i juni[;)] hihi[;)]

ORIGINAL: CiZzYeN

jeg vet ikke så mye om medicus,men det går raskere der enn St.Olavs..har hørt det koster 50 000,- for å sette i gang, så kommer medsinene i tillegg..

jeg har funnet ut at det er greit å gå offentlig først..venne seg til tanken på prøverør og at man ikke kan bli naturlig gravid...så skal vi prøve privat viss vi ikke får det til offentlig..[;)]
håper det klaffer neste gang,det skal lyse gravid mot meg i juni[;)] hihi[;)]

har ikke tenkt å ha ivf forsøkene på medicus nei....vi tilhører st.olav vi..har allerder hatt 2 forsøk der..
men jeg skal utredes skikkelig før vi tar 3 ivf/icsi...
denne utredningen skjer da på levanger sykehus...men ting tar sånn tid...myyye venting..
så derfor har jeg litt lyst til å ta utredningen hos medicus for kanskje å få fortgang i det..
derfor jeg lurer på om noen har hatt utredning der...  [:)]

Back
Topp