Holder meg litt i kulissene pga tidligere sa, men..

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hei dere :)
Jeg har en sønn på snart to år, og er nå gravid igjen, var gravid i "termingruppen januar" også, men det endte med sa. Jeg holder meg derfor litt i bakgrunnen frem til jeg er helt trygg :)

Syns det er veldig kjekt å lese om deres erfaringer, både 1. 2. 3. og 4. gangs mødre :)

Men jeg lurte på en ting, jeg var på tidlig utvendig ul idag (5+6). Legen fikk ikke sett noe siden jeg var så kort på vei. Noen andre som har opplevd noe lignende? Legetimen var egentlig 1. sv kontroll med spontan aborten som jeg glemte å avlyse. Litt nysgjerrig på å høre om deres erfaringer, og hvor tidlig dere evt. har sett noe på utvendig ul? :)
 
Utvendig ul så tidlig er egentlig bare bortkastet :) Har du mulighet få en invendig ul istedenfor :)

Gratulerer, og håper spiren klorer seg fast :)
 
Akkurat som deg så var jeg i uke 5 ett eller annet og så bare en sekk:) Skal tilbake til uken å se igjen. Håper det har skjedd litt da. Velkommen! Jeg skal krysse fingrene for at du blir her:)
 
Gratulerer!
 
Tusen takk dere :)
Ja, jeg var egentlig klar over at det ville være "tomt" der, men man har jo alltid ett lite håp ;-)
Jeg skal tilbake om 3 uker. Satse på det er mer å se da :)

Spennende da mamsemoms. Hvor langt er du på vei nå da? :)
 
Last edited:
jeg var på utvendig UL når jeg var 6+6 og da så jeg tydelig at det var noe inni fostersekken :smug: aner ikke om jeg bare var heldig ettersom jeg har lest at det er mange som bare ser fostersekk på utvendig UL rundt denne tiden! Tror jordmoren jeg var hos hadde veldig bra utstyr. Men kunne ikke se om det var noe bankende hjertet, det var for tidlig på utvendig UL.
 
Jeg var på utvendig da jeg var 7+3, sonografen sa at det tidligste de gjorde utvendig var fra 7+0, før det var det vanskelig å se noe. Og de hadde veldig bra utstryr:) Så ikke mye da, bare en klump med et blinkende hjerte. Men det var jo bare det jeg var ute etter og da, så tidlig. Etter mange SA så var det godt å se at det var noe inni der:)
 
Så lenge man ser at hjerte slår så er det beroligende nok så tidlig :)
Så kjekt at dere har sett det :) Ser frem til UL igjen om 3 uker. Frem til det får jeg krysse fingrene for at alt går bra. Takk for svar dere :)
 
Tusen takk dere :)
Ja, jeg var egentlig klar over at det ville være "tomt" der, men man har jo alltid ett lite håp ;-)
Jeg skal tilbake om 3 uker. Satse på det er mer å se da :)

Spennende da mamsemoms. Hvor langt er du på vei nå da? :)

Hei igjen :) Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er, da jeg ikke har en normal syklus. Ikke hatt mensen på noen år nå Hehe. Men av ul sist å regne er jeg snart 6 uker tror jeg:) veldig spent på ul igjen. Håper vi kan se noe!
 
Ja var på innvendig ul i 5+4 og hun så bare at jeg var gravid, fosteranlegg og hulrom og var gravid på riktig plass. Alt så bra ut men så ikke mer enn det
 
Ja var på innvendig ul i 5+4 og hun så bare at jeg var gravid, fosteranlegg og hulrom og var gravid på riktig plass. Alt så bra ut men så ikke mer enn det

Fikk se ett hulrom jeg også, var vel like langt på vei som deg :)
Får håpe jeg får sett skikkelsen av en baby om noen uker :) Takk for svar :)
 
Back
Topp