Holder du deg aktiv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Er du like aktiv som før du ble gravid eller har det blitt mer stillesitting? :)

Ja trener mellom 4-5 dager i uka og er glad for at formen er såppas at jeg får til det[emoji3][emoji1319]

Klarer heldigvis fortsatt å holde på som før. Merker jeg må ta litt mer hensyn, men er i god form :)

Jeg har vært i utrolig dårlig form og plagdes mye med kvalme og utmattelse, og har derfor ikke trent siden jeg var i uke 7. Er 16+0 i dag. Føler meg litt bedre denne uken, så jeg skal gjøre forsøk på å gjenoppta treningen når vi kommer hjem fra ferie. Håper virkelig det er mulig, for jeg kjenner at kroppen ikke har gått av å ligge så mye som jeg har gjort de siste 9 ukene!

Heldigvis kan jeg trene som før. Er i god form, ikke kvalm eller noe.
Løper og går mye i fjellet.

Har hatt barna hjemme i sommerferien så selv om jeg prøver å være aktiv med de så blir det jo mindre intensitivitet enn når de er på skole og jeg kan trene på egenhånd. Spent på hvordan det står til med kondisen når jeg starter opp igjen om et par uker. Usikker på om løping vil gjøre vondt verre i leggene så det er mye mulig jeg må legge om treningen litt. Får ta meg noen rolige korte turer med kompresjonsstrømper for å sjekke ståa.

Nope... Eller.. Vurderer å ta på meg pulsklokka for å sjekke hvor mange skritt det egentlig blir mellom sofan og kjøleskapet i løpet av dagen. Skulle ønske det her var et tulle-svar, men det er dessverre sant.. :bag::shy:

Nope... Eller.. Vurderer å ta på meg pulsklokka for å sjekke hvor mange skritt det egentlig blir mellom sofan og kjøleskapet i løpet av dagen. Skulle ønske det her var et tulle-svar, men det er dessverre sant.. :bag::shy:
[emoji23] du er ikke alene!
[emoji15]

Prøver å holde meg ganske aktiv. Har ikke blitt like mange treningsøkter som vanlig i ferien, men har gått flere fjellturer og har også løpt en del. Merker ikke noe til graviditeten på kroppen, så regner med å starte for "fullt" med ordentlige løpeøkten og styrketrening igjen neste uke :)

Her har aktivitetsnivået dalt pinlig mye etter at jeg ble gravid. Har en veldig aktiv jobb, og pleier også å gå mye tur på kveldstid, men nå får jeg omtrent daglig bekymringsmelding fra skrittelleren min

Her er jeg ikke like aktiv lengre[emoji21] Bekkenløsningen og blødninger nesten daglig har ført til redusert aktivitetsnivå her, skal heldigvis igang med litt trening til fysio nå så det hjelper litt på aktiviteten[emoji1][emoji106]

Pga kvalme, utmattelse og nå svimmelhet er min aktivitet innskrenket til t/r jobb og den aktivitet jobb måtte bringe [emoji23][emoji85]

Back
Topp