holder dere dere mest...

AdelinaL

Glad i forumet
...hjemme? eller går dere ut på ting selv om det er termin/nærmer seg termin?

Jeg har hatt vannavgang med mine forrige, men føler ikke jeg bare kan være hjemme å sture helt til fødsel. så her fins det stor sjangs vannet går ute blant folk:p:D

Lever akkurat som før. 5 dager over termin, og hadde jeg bare skulle holdt meg hjemme hadde jeg blitt gal :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lever som før :-) men reiser ikke bort på overnatting f.eks.. Holder meg på en times kjøring i radius fra sykehuset.

Er helt invalid pga bekkenet. Så her holder jeg meg hjemme for senga og sofan er eneste stede jeg har det bra :( dritt kjedelig!!

Kan ikke sette meg til å vente. Da blir jeg tullete i topplokket tror jeg :p 3 dager på overtid og lite tegn til fødsel så er bare å leve så normalt som mulig :-)

Lever som normalt. Klart er jo ikke alt kroppen klarer, men idag 6 dager over termin har jeg vært på shopping og handlet julegaver og mat :)

Lever som normalt men drar ikke langt avgårde på overnatting hvor jeg blir avhengig av ferjer osv... Vett at dersom vannet går for meg er det kritisk siden baby sitter godt plantet på rumpa si...

Trives ikke ute blant folk når jeg ser ut som jeg gjør.. Blir et kaffè besøk innemellom og venner kommer innom her.

Første uken i permisjon, var jeg en del ute. Men nå er jeg egentlig for det meste hjemme. Redd for at vanne skal gå mens jeg er ute å gjør ting :p men har en del å ordne hjemme da, så har nok å gjøre ihvertfall :)

Lever som normalt, kroppen fungerer ikke på samme energimodus så gjør ting bare saktere og tar det med ro. Men hadde blitt crazybananas om jeg var stuck hjemme.. :P

Lever helt normalt, men så langt jeg orker;) haha .. Føler jeg aldri er hjemme om dagen så skulle gjerne vært litt mer hjemme for begynner å bli sykt sliten

Ferdig med eksamen forrige uke, så foreløpig er det bare deilig å sitte en del hjemme og slappe av. Er nå med på gravidtreff osv da. Og trening 2 ganger i uka. Klarer også å stabbe meg ned til butikken :P
men utover det blir det jo en del stillesitting. Deilig nå, men vet jeg kommer til å bli gal av det etter 2 ukers tid.

Lever som normalt :) Men blir fort sliten og med vondt bekken er det jo så klart begrenset for hva og hvor mye jeg orker å gjøre. Må værtfall komme meg en tur ut døra om dagen, blir alt for rastløs om jeg bare skal sitte hjemme :p

Jeg orker ikke så mye farting, så er mest hjemme, men blir med på det jeg orker når det byr seg en anledning:-)

Føler jeg bare sitter hjemme :( kjedelig, men har overhode ikke ork til å gjøre stort, kynnere og vondter hele tiden... Tiden går jo såå tregt, men føler ikke at jeg får til noe annet...

Back
Topp