Holder de tutekoppen/flasken selv?

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Altså når de drikker?[:)]

Ja. Men kveldsflasken pleier jeg å holde for henne, da er hun som regel for opptatt med å kose med håret sitt[:D]

ORIGINAL: lillemam

Ja, men hun skjønner ikke at hun må løfte den litt høyt opp for at det skal komme noe i tuten. Finnes det noen tutekopper hvor man ikke trenger det tro?

Samme her.. Lurer på når hun lærer seg det[8D]

Ja, holdt selv siden 6 mnd.

ORIGINAL: lillemam

Ja, men hun skjønner ikke at hun må løfte den litt høyt opp for at det skal komme noe i tuten. Finnes det noen tutekopper hvor man ikke trenger det tro?

De har sånne her ''sugekopper''. Haha, kommer ikke på hva det heter. Forma som et sugerør utav koppen, men da må hun jo kunne suge av sugerør [:)]

jepp, noen ganger tar han flasken når den står på bordet :)

jepp, flasken er alltid tilgjengelig slik at han kan drikke vann når han er tørst

Holder flaska selv, men ikke tutekoppen. Er interessert i å høre er om denne sugekoppen, tyttebæra? Sugerør er null stress her!

ORIGINAL: victoriapus

Holder flaska selv, men ikke tutekoppen. Er interessert i å høre er om denne sugekoppen, tyttebæra? Sugerør er null stress her!

Hm, altså. Det er en sånn som du får kjøpt på butikken, i samme hylla som de andre tutkoppene. Den skal holdes helt vanlig, så er det et ''sugerør'' der hvor tuten er på tutkoppene! [:D] Jeg er IKKE god på og forklare ser det ut som [:D]

Tja delvis, men har heller ikke her skjønt dette her med å løfte koppen/flaska..
Så mon tro om jeg må prøve disse sugekoppene selv[;)]

Han forstår ikke at den må helles på [:D][8D]

ORIGINAL: nina 87

jepp, flasken er alltid tilgjengelig slik at han kan drikke vann når han er tørst

Jepp,det har han gjort en stund[:)] det hender han rister og leker med flaska innimellom og!

nope - av ingen interesse...

er så lettvint å bli gitt da gitt....

Back
Topp