holder de flaska selv,uten hjelp?

Twinmom83

Glad i forumet
da mener jeg ikke at de holder den mens du mater den lille,men er det sånn at du bare gir hun/han flaska,så sitter den lille og drikker opp selv uten hjelp mens du feks gjør noe annet?

mine kan ikke det ennå,de kan holde tutekopp,sånn at de drikker litt vann mellom måltidene når de leker i grinda eller noe sånt,men når de skal ha melk,da må jeg ha dem i fanget og holde flasken for dem,selv om de holder den selv innimellom.

Ja, her holder hun flaska selv, og det er så deilig at hun klarer det. [:)]
Kan gi henne flaska om morgenen mens jeg ordner mat, så ordner hun seg selv [;)]
Gled deg til de får det til, det er herlig [:D]

Kjøpte en sånn mam trainer. Ser ut som en liten vanlig mam flaske, men den har håndtak. (fåes i blå eller rosa)
Dette håndtaket passer til alle de andre mam flaskene vi har også, genialt [:)]

ORIGINAL: Shygirl

Kan gi henne flaska om morgenen mens jeg ordner mat, så ordner hun seg selv [;)]

Kjøpte en sånn mam trainer. Ser ut som en liten vanlig mam flaske, men den har håndtak. (fåes i blå eller rosa)

tro det eller ei,men sånne flasker kjøpte jeg i dag!!

ORIGINAL: Twinmom83

ORIGINAL: Shygirl

tro det eller ei,men sånne flasker kjøpte jeg i dag!!

Så bra [:D]
Lykke til med trening [;)]
Malene ville ikke ha den tuten som fulgte med, så vi bruker de som følger de vanlige mam-flaskene [:)]

her får hun mme og vann på samme tutkopp,(har 2 stk)har ikke vært noe gla i flaske...så hun drikker alt selv!

her styrer han flaska selv [:)] veldig grett men synes det var no koselig å ha han på armen også da.. det har han jo ikke tid til lengre [:(]

Her kanhun holde drikkekoppen sov og føre den til munnen. Men har ikke forstått prinsippe med at hun må hevekoppen for å få noe ut. Og hun blir rasgalen når jg prøver å hjelpe. Så nei hun fikser det ikke selv her.

Back
Topp