Holde tale i bryllup

mamma0409

Forelsket i forumet
Jeg er forlover til min venninne som skal gifte seg snart. Og då holder man jo tale. Jeg har siden jeg ble spurt gruet med kjempemasse til talen. Og nå når det nermer seg kjenner jeg det knyter seg godt i magen og jeg gleder meg ikke til bryllupet i det hele tatt. Jeg takler ganske dårlig å
Snakke foran mennesker. Og jeg er elendig på å formulere meg. Jeg angrer nå på at jeg ikke sa med en gang at jeg ikke ville gjøre det, da hadde det ikke vert forventet heller. Så hvor skuffet hadde du blitt hvis din forlover ikke holdt tale i bryllupet ditt?

Min forlover holdt ikke tale. Ble for mye press på hu og jeg sa at det var ikke nødvendig. Viktigste var at hu var der for meg :) OG kosa seg.

Men var i ett bryllup og der hadde forloveren heller laga en mimrevideo. Det var veldig koselig å se :)

Ja har vert inne på tanken. Men vet ingenting om hvordan det er å få sett den der vi skal være, er heller ikke så god til sånt, men har tenkt på å lage et album til henne istedenfor.

Jeg laget en sang til bruden, som alle var med å synge.

Jeg ville sagt det som det er.

Det må da være rom for at ikke alle liker å snakke foran masse folk. Jeg ville snakket med henne,og så funnet på noe annet i stedet. Alt av underholdning i bryllup er jo så gøy! :)

Jeg var forlover og laget sang til bruden, sa fra da hun spurte meg om å være forlover jeg. At jeg er gjerne forlover, men jeg holder ikke tale! Selv hadde jeg ikke forventet tale av forlover, syns det er helt greit å la være

Ja angrer på at jeg ikke sa ifra med engang. Må nok snakke med henne om det. Om jeg finner på å gifte meg blir det ikke talet i det hele tatt :p

Jeg hadde angret om jeg ikke holdt tale, men det er sånn jeg er. Og det var faktisk pisskummelt!!! Ellers synes jeg ideen over om å skrive sang var god. Om du lager ny tekst til en kjent melodi kan alle være med å synge :)

Lag en sang eller en fin PowerPoint presentasjon :) Ikke la dette ødelegge for deg! Forstår deg godt, jeg hadde heller aldri holdt tale :p

Tenker det er fint å holde tale, sang, mimre bilder ol... Handler om å gjøre ære på bruden og vennskapet deres og tale er ikke eneste mulighet;) lykke til;)

Har snakket med henne. Og jeg slipper tale. Så tenkte å heller lage et album. Har funnet masse bilder fra vi var ung :) kjenner noen kilo er vekke fra skuldrene. Skulle jo selvfølgelig ønske jeg kunne holde tale, men jeg er en person som fint kan fryse helt til å ikke få frem et ord. Tusen takk for svar :)

Har snakket med henne. Og jeg slipper tale. Så tenkte å heller lage et album. Har funnet masse bilder fra vi var ung :) kjenner noen kilo er vekke fra skuldrene. Skulle jo selvfølgelig ønske jeg kunne holde tale, men jeg er en person som fint kan fryse helt til å ikke få frem et ord. Tusen takk for svar :)

Mye bedre at du kan kose deg hele dagen enn at du skal grue deg sånn til å holde tale :)

Back
Topp