Holde styr på julegavene

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Bruker du noen apper eller lignende til å holde styr på hvem du har kjøpt til å hva du har kjøpt? Evt budsjett også?

Akkurat nå bruker jeg sparebank1 sin app men synes den mangler litt funksjoner. Som å merke gaver/persjoner som ferdig handlet til :)

Nei jeg bruker bare en god gammeldags liste, har lista liggende på mobilen så jeg ikke roter den bort.

Liste på papir.

Som sånn delvis ajourføres med den i bv-tråden min

Liste på papir. Krysses ut etterhvert som jeg blir ferdig.

Lager liste for hånd hvor jeg krysser av for "kjøpt", "pakket inn" og "levert" :)

Regnet med at en del brukte penn og papir.
Men jeg er så glemsk å surrete at det kommer jeg til å rote bort haha. Huff man blir litt sliten av seg selv.

Penn og papir. Jeg har en liten notatbok som jeg bruker å skrive i. Skriver hva jeg har kjøpt til hvem samt prisen, og hva vi har fått av hvem. Syns det er veldig greit for da slipper jeg å gå rundt og huske på det:-)

Jeg har 3 lister på papir for julegavene :p en med forslag og hva enkelte ønsker seg, så en med hva jeg har kjøpt til hvem, pris og om den er pakket inn. Så ett minibudsjett :p listefreak :p

Penn og papir :)

Skriver liste på pc-en, hvor jeg først lister opp alle jeg skal ordne til, og eventuelle idéer. Etterhvert som jeg finner ut hvilke størrelser folk bruker i klær eller hva folk ønsker seg, føyer jeg det til. Så merker jeg av de som er kjøpt, og uthever de som er innpakket og klare :)

Jeg bruker gift list
a9a1be925d695165f2104f0dfaac1c6c

Synes den er enkel og oversiktlig.
fca51f975c4ffeaa991b80a54685501c

517761ec4f3f28debeb263540576436d

fec7ac51d85d6215c405516cc35340c8

Prøvde den. Men så lenge jeg ikke har angitt hva noen skal få så regner den det ikke som gaver jeg har igjen å kjøpe
Så ting jeg ikke vet hva må angis som "også noe her" erc sa for å få opp at jeg har dem igjen...

Prøvde den. Men så lenge jeg ikke har angitt hva noen skal få så regner den det ikke som gaver jeg har igjen å kjøpe
Så ting jeg ikke vet hva må angis som "også noe her" erc sa for å få opp at jeg har dem igjen...

Det er i grunn den eneste ulempen jeg har funnet med den, og for meg til å leve med :-)

Back
Topp