Holde skjult i bryllup ?

AnAuAn

Forelsket i forumet
Juligull2021
Er 6+0 nå og vi skal gifte oss om ca 2,5 uke. Er veldig usikker om vi skal benytte anledningen og si det til «alle» da. Eller prøve å holde det skjult. Det skal være alkohol i bryllupet, så er egentlig dette som må «skjules» for å klare det. Og det er det jeg er usikker på om vi vil klare.. så er veldig 50/50

Hadde det ikke vært for bryllupet hadde jeg ønsket å gå lengst mulig uten å si noe, bare for å se hvor lenge en kan strekke det før noen «spør» for å sette det på spissen. Men vi vil heller si det til alle selv enn noen få som sprer det videre.
 
Er 6+0 nå og vi skal gifte oss om ca 2,5 uke. Er veldig usikker om vi skal benytte anledningen og si det til «alle» da. Eller prøve å holde det skjult. Det skal være alkohol i bryllupet, så er egentlig dette som må «skjules» for å klare det. Og det er det jeg er usikker på om vi vil klare.. så er veldig 50/50

Hadde det ikke vært for bryllupet hadde jeg ønsket å gå lengst mulig uten å si noe, bare for å se hvor lenge en kan strekke det før noen «spør» for å sette det på spissen. Men vi vil heller si det til alle selv enn noen få som sprer det videre.
Jeg tenker du kan avtale med en servitør at du skal serveres alkoholfritt stille og forsiktig uten at de andre får det med seg om du ikke ønsker at andre skal vite det enda :happy:
 
Er 6+0 nå og vi skal gifte oss om ca 2,5 uke. Er veldig usikker om vi skal benytte anledningen og si det til «alle» da. Eller prøve å holde det skjult. Det skal være alkohol i bryllupet, så er egentlig dette som må «skjules» for å klare det. Og det er det jeg er usikker på om vi vil klare.. så er veldig 50/50

Hadde det ikke vært for bryllupet hadde jeg ønsket å gå lengst mulig uten å si noe, bare for å se hvor lenge en kan strekke det før noen «spør» for å sette det på spissen. Men vi vil heller si det til alle selv enn noen få som sprer det videre.
Det vill jo variere med tiden hvor fort du får mage og den vokser men jeg klarte holde det sjult i 7 måneder for en god del før det ble fortalt laughing6 :) :Heartred
 
Jeg tenker du kan avtale med en servitør at du skal serveres alkoholfritt stille og forsiktig uten at de andre får det med seg om du ikke ønsker at andre skal vite det enda :happy:
Jeg tenker også at så lenge det er eget bryllup så bør det gå fint å avtale med servitørene i forkant at du som brud diskret skal få alkoholfrie alternativ i glasset.
 
Enig med Noelialita :happy:

Må bare si at jeg har vært i bryllup hvor gjester har kjøpt drinker/shotter til brudeparet, da er det kanskje litt vanskeligere å få avtalt med servitøren på forhånd.

Vil det vekke mye mistanke om du åpenlyst drikker alkoholfritt, og om noen spør så er det fordi du vil være helt tilstede på denne store dagen og huske alt eller lignende? Kanskje brudgommen kunne gjort det samme hvis det kan vekke mindre mistanke.
 
Problemet er at servitørerene er venninnen til svigermor. Og hvis jeg lager avtale med den så sier de der videre garantert..
 
Back
Topp