Holde seg i form

Joggejenta

Mamma til Eva 09.10.14 <3
Oktoberskatter 2014
Mailykke 2018
Hvilke planer har dere for å holde dere i form under graviditeten?

Jeg er glad i å jogge, men ikke sikkert jeg får det til hele veien. Burde sikkert trent mer styrke óg.

Tenker at jeg skal fortsette å trene så lenge kroppen tillater det[emoji4] tilpasset trening så klart[emoji4]
Men slet mye med bekkenet i forige svangerskap så er spent på hvordan det går denne gangen.
Har i dag kjendt det litt i symfysen når jeg sitter helt stille[emoji33]

Hehe. Tenker at sofaen blir min bestevenn denne tiden :D .. er ganske aktiv ellers , ikke overvekt eller usunne vaner .. :excited001

Tenker å prøve å ta meg en skikkelig treningsøkt minst 2 ganger i uken :-) Er ikke såååå lett å få til alltid, men det er målet! Sist svangerskap trente jeg 4 ganger i uken frem til jeg fødte, men da hadde jeg et bedre utgangspunkt enn jeg har denne gang :p

Tenker å prøve å ta meg en skikkelig treningsøkt minst 2 ganger i uken :-) Er ikke såååå lett å få til alltid, men det er målet! Sist svangerskap trente jeg 4 ganger i uken frem til jeg fødte, men da hadde jeg et bedre utgangspunkt enn jeg har denne gang :p
Jeg trente også bra sist, men ikke like lett å prioritere når man ikke bare har seg selv å tenke på lenger.

Jeg skal iallfall fortsette å svømme [emoji85] selv om det har vært dårlig med det i de siste ukene [emoji27] vært så trøtt, og masse som har skjedd! Må komme meg igang igjen

Går en del turer og har planer å fortsette med svømming :)
Er god og rund, og 6-8 kg tyngre enn da forrige svangerskap begynte. En del vann tror jeg.. men hadde et fint svangerskap sist, og håper jeg får det samme med gode vaner denne gangen og! Viktigst er vel sunn mat og mye vann :)

Blir sikkert "bare" å gå turer (både på fjellet og langs veien), regner med det blir ganske likt som forrige svangerskap[emoji4]

Jeg har 4 km hver vei til skolen, så blir jo i alle fall 8 km sykling/gange/ski i hverdagen ☺️ Hurra for hverdagsaktivitet! Ellers blir det trening 1-2 ganger i uken, litt avhengig av formen ☺️

Jeg burde absolutt komme i bedre form.. føler jeg har forfalt ganske mye det siste året(hatt snart 2år treningsfri... gått opp 10kg[emoji30] så formen er ikke som den var.. men har i gjengjeld slutta å røyke og da..
Så jeg må skjerpe meg.
Har jo ikke noe ork etter jobb og unger er iseng. Legger meg mellom 21.30 og kl 22 [emoji14][emoji1]

Jeg jogger en del, så det blir nok å fortsette med det så lenge det går. Til slutt kommer man vel til et punkt hvor kroppen blir for tung for det. Men da får man finne andre treningsformer. Er ikke så flink til å trene styrke, men skal prøve å få til litt mer av det fremover:)

Jeg jogger en del, så det blir nok å fortsette med det så lenge det går. Til slutt kommer man vel til et punkt hvor kroppen blir for tung for det. Men da får man finne andre treningsformer. Er ikke så flink til å trene styrke, men skal prøve å få til litt mer av det fremover:)
Jeg hadde min siste "joggetur" 6 dager før fødsel sist gang. Bare 2 km vralting, men følte meg egentlig bra. [emoji28]

Jeg hadde min siste "joggetur" 6 dager før fødsel sist gang. Bare 2 km vralting, men følte meg egentlig bra. [emoji28]

Haha, håper vi kan holde på like lenge nå også:D Men der jeg bor er det forferdelig mye bakker, så jeg vet ikke helt...

Min plan var å gå turer i nærområdet og på fjellet, samt begynne med svømming. Håper kvalmen og trøttheten gir seg etterhvert så jeg får overskudd til å røre meg litt

Back
Topp