Holde oversikt over liv

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hvordan holder dere oversikt over når dere kjenner liv? (for de som har kjent det, selvsagt :) )

Jeg syns man hører at man skal lære seg rytmen og vanen til baby etterhvert for å merke om det blir endringer, men er det noe man loggfører eller?

mvh. uvitende førstegangs ;)

Noterte ikke noe sist, men ble ganske raskt vant til sove/våkenmønsteret til babyen i magen.
Hadde noen ganger hvor jeg (følte jeg) måtte trigge bevegelse, da det var rolig på en tid det vanligvis var bevegelse.

Noterte ingen ting sist, og det var aldri noe rytme eller sammenheng når det var liv. Kjente jeg ikke liv på noen timer så dulta jeg litt i magen og drakk litt saft og det ble fart :) Kun en gang jeg var bekymra, men da sov vel stakkaren bare :)

Noterer heller ingenting. Har kjent mye liv hver kveld, litt på morgen og til tider på dagtid siden jeg kjente noe første gang i uke 19 [emoji4] Aktiv som mamman sin [emoji87][emoji170]

Noterte ingenting sist. Men lærte meg tydelig mønster for det.

Noterer ingenting. Tenkte ikkje spesielt over det siste heller. Var ein einaste gong eg var bekymra - då drakk eg etter ei stund 0,5 l cola og "ga" bebisen 20 min på å våkne opp før eg evt kontakta sjukehuset. Blei fort liv då :D

Sist hadde baby ikke et tydelig mønster, så det resulterte i noen telefoner og besøk hos føden:D han var bare veldig rolig og uforutsigbar (ikke rolig utenfor magen). Håper denne lille mageboeren har mer å by på! Stressende å ikke kjenne liv til "faste" tider

Back
Topp