Holde kjønn skjult

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Noen som vurderer det? Hvorfor?
Vi gjør det, fordi det er morro med en hemmelighet som kun jeg og mannen min deler. Samtidig føler jeg det er litt sært på et vis, hehe. Hyggelig å kunne dele/ være åpen, og andre får jo vite om litt uansett. Kanskje lettere for venner og nærmeste familie og knytte seg litt til barnet også, om slikt ikke er hemmelig. Hva er deres tanker rundt dette?

Tror ikke jeg hadde orket det, da tror jeg det måtte vært hemmelig for meg også ellers hadde jeg fort forsnakket meg :nailbiting: har venninner som har valgt ut navn tidlig og valgt å holde det hemmelig. Jeg deler navn jeg tenker på allerede og tenker det er fint å kunne få vite kjønn tidlig for mannen min og meg er så uenig på navn

Sniker fra januar :)
Her vil ikke mannen vite kjønn men jeg vil! Så jeg fikk vite det på en TUL i dag og jeg synes det er så vanskelig. Det betyr jo også at jeg ikke kan fortelle det videre til andre :p

Vi valgte å ikke vite. Hadde det på en lapp i mappen vår fra ultralyd i uke 19, det var utrolig spennende hvertfall. Så det medførte at ingen andre viste heller, var ingen problem selvom mange var nysgjerrige. :happy:

Om jeg hadde visst det selv tror jeg garantert at jeg hadde forsnakket meg hele tiden :hilarious: Men tenker ikke at det er noe feil med å holde det hemmelig, skjønner godt tanken om at det er fint med noe dere to deler. Her har vi visst og fortalt begge ganger før og kommer til å gjøre det samme nå - tenker jo at søsknene nesten må få vite det, og da er det jo ikke hemmelig mer uansett :joyful: Første gang holdt vi navnet hemmelig, med samme tanke om at det var fint at bare vi visste det før fødsel:)

Back
Topp