Holde inn magen?

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg føler meg så utrolig diger for tia, totalt oppblåst hele dagen. Prøver jeg å holde inn magen rører den seg ikke mye... Klarer dere holde inn magen? Er det vanlig å være sååå oppblåst?

Jeg er vanvittig oppblåst, men det er bare å glemme å holde inn magen. Det gjør bare vondt det! Har hatt det sånn hver gang, så jeg antar det er svært normalt ;-)

Toneliza skrev:
Jeg er vanvittig oppblåst, men det er bare å glemme å holde inn magen. Det gjør bare vondt det! Har hatt det sånn hver gang, så jeg antar det er svært normalt ;-)

JA! Det gjør faktisk vondt!! 
Vi får satse på at vi er normale

samme her! Prøva eg å holde den inn så får eg ilt i heile kroppen:-P Ser ut som eg er over halvveges allerede! 

Var på ul hos doktar for 1 veka sida, men fekk sjå minimalt pga luft i magen! hahhahaa

Trur det er normalt, håpa ihvertfall :-)

Måtte prøve nå, klarer holde den litt inn men ikke i nærheten av hva jeg vanligvis gjør. Er heldigvis veldig normalt å være oppblåst så vi må vel bare finne oss i det :)

Jeg synes det er vanskelig å holde inn magen. Prøvde meg på spinning, og klarte ikke holde inn magen, så det ble bare dumt...

klarer ikke å holde inne magen. og klarer heller ikke å gå i  strømpebukser...   rett og slett vondt

Har ikke sjangs til det nei :-p Men fikk høre av jordmor at jeg ikke var oppblåst, den er for hard. Det var skikkelig gravid mage. Var ikke så stor med de to eldste, men får det igjen i de to siste :)

Bare å glemme for meg... Får ikke igjen buksa lengre... Til og med strømpebuksene er for stramme rundt magen... Nei - er nok bare å krype til kors å slå seg løs i mammaavdelinga... :/

Prøver å kle meg i litt løse gensre og sånn. Tok på meg en litt trang genser på jobben hin dagen, var sykt slitsomt å holde inne magen hele dagen...

Jeg var oppblåst men det gikk over :) Så nå er det bare å vente på at lille blink gjør magen stor!

Det er helt rart å tenke på at jeg skal ha en sånn mage igjen, NÅ, og at jeg har et barn i magen, NÅ :O Jeg vet det jo, jeg har sett den lille til og med, men, nei det er bare så rart.... 

Følte det samme sist også, skulle tro man lettere vente seg til tanken gang nummer to, men dengang ei :P Koselig er det da 

Back
Topp