Holde det hemmelig...

Bibsi

Forelsket i forumet
Ikke alltid like lett å holde det hemmelig, nei [;)]

I helgen var jeg på bursdagsfest hos søstern. Ble servert rødvin til maten og greier. Jeg bare latet som jeg drakk...Satte glasset til munnen, men drakk aldri noe av det. He he [:D]. Gikk så fint så - ingen merket noen ting.
Hadde også ordnet en vodka-flaske med vann, så lagde meg mange artige drinker, jeg!
Ingen mistenkte noen ting, og jeg holdt ut til sent på natt...

Har noen hatt noen vanskelige situasjoner der man må finne på en unnskylding, eller prate det bort med noe annet?

Vann på vodkaflaske? Den var ny[:D] kjemplurt da!![:D] Foreløpig er det bare jeg og sambo som vet at jeg er gravid. De andre gangene jeg har vært det har vi fortalt det til mange ganske tidlig, og når jeg da har mistet så var det samme runde med å fortelle til alle at jeg har mistet. Denne gangen har jeg ikke lyst til å fortelle det til noen før det har fått ganske mange uker. Om jeg skulle miste igjen så orker jeg ikke samme runde med hele slekta og venner. Men regner med jeg kan komme opp i situasjoner hvor jeg må være rågod til å lyge for ikke å avsløre meg[8|][:D] Håper egentlig noen har noen gode tips å komme med[:)] ditt tips med vin og vodka har jeg allerede tatt til meg, kanonbra!

ORIGINAL: Sommerblomsten

Vann på vodkaflaske? Den var ny[:D] kjemplurt da!![:D] Foreløpig er det bare jeg og sambo som vet at jeg er gravid. De andre gangene jeg har vært det har vi fortalt det til mange ganske tidlig, og når jeg da har mistet så var det samme runde med å fortelle til alle at jeg har mistet. Denne gangen har jeg ikke lyst til å fortelle det til noen før det har fått ganske mange uker. Om jeg skulle miste igjen så orker jeg ikke samme runde med hele slekta og venner. Men regner med jeg kan komme opp i situasjoner hvor jeg må være rågod til å lyge for ikke å avsløre meg[8|][:D] Håper egentlig noen har noen gode tips å komme med[:)] ditt tips med vin og vodka har jeg allerede tatt til meg, kanonbra!

Jeg hadde også en MA/SA i februar-09. Viste seg at jeg hadde tom fostersekk (Blighted Ovum), og dette ble ikke oppdaget før i uke 12 - så skikkelig kjipt. For da hadde vi liksom akkurat rukket å fortelle ALLE det. Men men...Fått veldig mye oppbacking, og det har jo vært fint.
Fikk høre at sjansen for å bli gravid igjen fort var stor, så derfor ble vi litt nervøse når det tok så mange mnd. Men nå ENDELIG er jeg gravid igjen!!! Jippi[:D]
Så får vi bare håpe at det blir noe av denne gangen... [:)]

"Vodka" og "vin" - å gud så fin!
Ja, vi må jo bruke våre triks! Ikke alltid så lett det der, nei...
Men lykke til på fremtidige festligheter [;)]

ORIGINAL: brownie*

sliter med røyken jeg..hvorfor jeg ikke skal røyke...blir spennendes imorgen på jobb[8D] ellers så drikker jeg så sjeldent at det blir heldigvis ikke noe problem[:)]

Ja, ser den...Jeg røyka før selv, men slutta for over ett år siden. Så trenger ikke bekymre meg for den nå. Si at du for eksempel har fått en utfordring av noen om å ikke røyke på 1-2 mnd, og så kan du jo si den ekte grunnen etter det [;)].
Nei, den er ikke fullt så lett den altså!

Lykke til!

Back
Topp