Holde det hemmelig?

Ønskespire21

Flørter med forumet
Sniker meg inn her da jeg har fått noen positive tester:Heartred Er kun 11 dpo:nailbiting:

Hadde egentlig tenkt å vente til søndag med å fortelle det til samboer (pakke inn body sammen med en test), men på en måte er det jo litt greit å få dele gleden først, hvis det skulle gått galt?
Hva ville dere gjort? Trenger litt motiverende ord her hvis jeg skal klare å holde meg :hilarious:
 
Jeg synes også det er vanskelig å vite når jeg skal dele det. Jeg tror jeg er rundt 6 uker på vei nå. Skal på tidlig ultralyd på mandag og tenkte at jeg skal vente med å fortelle de nærmeste til etter at jeg har fått bekreftet at det er liv der. Veldig spent!

Jeg hadde en tidlig SA før jul og er på en måte glad for at jeg ikke innlemmet så mange i det før det. Jeg har imidlertid fått mye sympati av dem jeg har fortalt det til i etterkant.

Har ikke noe enkelt svar, men på en måte er det litt hyggelig å holde deg litt for seg selv også? Det er kanskje fordi jeg har et barn fra før, så jeg vet hvor glad familie og venner blir når jeg endelig forteller det :)

Spent på hva du ender på!
 
Sniker meg inn her da jeg har fått noen positive tester:Heartred Er kun 11 dpo:nailbiting:

Hadde egentlig tenkt å vente til søndag med å fortelle det til samboer (pakke inn body sammen med en test), men på en måte er det jo litt greit å få dele gleden først, hvis det skulle gått galt?
Hva ville dere gjort? Trenger litt motiverende ord her hvis jeg skal klare å holde meg :hilarious:
Jeg tror jeg ville holdt meg til søndag siden det er valentinsdagen og morsdagen og det ville blitt helt perfekt, men samtidig så synes jeg han burde få vite det med en gang siden dette er noe dere begge ville sammen <3 men hva er oddsen for å få positiv test noen dager før valentinsdagen!?! Såå gøy! Skulle ønske jeg gjorde det og men her kom mensen igår!
Del gjerne hvordan du deler det og når du deler det :love7
 
Sniker meg inn her da jeg har fått noen positive tester:Heartred Er kun 11 dpo:nailbiting:

Hadde egentlig tenkt å vente til søndag med å fortelle det til samboer (pakke inn body sammen med en test), men på en måte er det jo litt greit å få dele gleden først, hvis det skulle gått galt?
Hva ville dere gjort? Trenger litt motiverende ord her hvis jeg skal klare å holde meg :hilarious:
Ser nå at du skrev når du skulle fortelle til SAMBOER, ikke til andre. Beklager at svaret mitt ble helt off. *flau*
 
Jeg hadde prøvd å vente til søndag:rolleyes: men jeg fortalte det til han etter noen dager, greide ikke å vente mer:joyful:
 
Ser nå at du skrev når du skulle fortelle til SAMBOER, ikke til andre. Beklager at svaret mitt ble helt off. *flau*
Haha noen ganger leser man litt fort:D Ja øvrig familie skal få vente noen mnd. Mistet selv i september og da hadde jeg rukket å sagt det til ganske mange venninner, og opplevde egentlig at det var få som spurte hvordan jeg hadde det i etterkant... uten den støtten er det jo egentlig ikke poeng i å si det så tidlig... så nå blir det nok bare 1eller 2 venninner som får vite det tidlig evt:Heartred
 
Jeg tror jeg ville holdt meg til søndag siden det er valentinsdagen og morsdagen og det ville blitt helt perfekt, men samtidig så synes jeg han burde få vite det med en gang siden dette er noe dere begge ville sammen <3 men hva er oddsen for å få positiv test noen dager før valentinsdagen!?! Såå gøy! Skulle ønske jeg gjorde det og men her kom mensen igår!
Del gjerne hvordan du deler det og når du deler det :love7
Ja det er jo en kjempefin mulighet! Jeg må bare teste selvbeherskelsen min litt :D århh så kjipt at tr kom...:Heartred håper det klaffer neste mnd!
 
Jeg har jo allerede holdt meg i en dag, så jeg burde klare litt til:nailbiting::hilarious:
Sniker fra september. Her ble jeg «reddet» av hektiske juledager, så testet vel mandagen før jul og var rimelig sikker tirsdagen - klarte å holde meg frem til julaften som var dagen før IKM :hilarious: men da syns det det var sååå koselig å fortelle ❤️ Den beste julegave han noen gang kunne fått ❤️ Masse lykke til - uansett om du forteller i dag eller klarer holde deg :)
 
Jeg hadde en SA før vi fikk jenta vår. :Heartred
Da syns jeg det var greit at folk visste, de hadde veldig forståelse og jeg fikk masse støtte, uten at jeg syns det ble masete. :Heartred Men dette er noe man må kjenne på selv. :Heartred
 
Jeg er uhemmet på å dele alt. Så på testen i omtrent ti sekunder før jeg løp inn for å fortelle det til min mann. Aner ikke hvordan folk venter :hilarious:
 
Jeg fikk positiv test 2-3 dager før ikm. Ventet med å fortelle samboer til etter ikm, itilfelle mensen plutselig kom allikevel :smiley-ashamed004 Men var vanskelig å holde seg de få dagene, hadde sååå lyst til å rope det ut :joyful:
Er 8+1 i dag, fortalte til sjefen i går pga litt sykemelding denne uka.
Skal spise lunsj med bestevenninna mi i morgen, tenker å si det til henne da, hun veit at vi har prøvd lenge :smiley-bounce012
Familie får vite det rundt påske, da er jeg 14-15 uker :happy119
 
JEG SPRAKK:p:p :happy093
Da jeg hadde vært oppe å lagt 4åringen tok jeg med meg ned posen med bodyen og digitaltesten og gav det til han. Han ble kjemperørt og vi fikk tårer i øyene begge to, så ble det et kyss og en lang klem:Heartred:love7
Jeg fortalte at jeg egentlig skulle si det på søndag, men han sa at han hadde garantert spurt om jeg hadde testet før søndag, og da kunne jeg ikke lyve:happy090
 
JEG SPRAKK:p:p :happy093
Da jeg hadde vært oppe å lagt 4åringen tok jeg med meg ned posen med bodyen og digitaltesten og gav det til han. Han ble kjemperørt og vi fikk tårer i øyene begge to, så ble det et kyss og en lang klem:Heartred:love7
Jeg fortalte at jeg egentlig skulle si det på søndag, men han sa at han hadde garantert spurt om jeg hadde testet før søndag, og da kunne jeg ikke lyve:happy090
Åååh så koselig å høre :) nei ikke sant, så da hadde du blitt avslørt uansett <3 :p
 
Haha, jeg skjønner ikke at noen greier å vente, jeg :p
"Høy, gubbe?? Ser du og streken her eller??" :p
Han greide ikke tro på meg før etter noen dager, før testen ble veldig tydelig uansett, da. :p
 
Jeg testet positivt 5 dager før IKM, tok vel test i 11-12 tiden, min kjøre kom ikke hjem før 1530! Det var noen lange timer å vente for meg, men det ble veldig godt mottatt :)
 
Haha, jeg skjønner ikke at noen greier å vente, jeg :p
"Høy, gubbe?? Ser du og streken her eller??" :p
Han greide ikke tro på meg før etter noen dager, før testen ble veldig tydelig uansett, da. :p
Jeg holdt meg i 1 1/2 døgn da og det var ikke lett :hilarious: Så godt å lese at alt så bra ut med din lille på ul !:Heartred
 
Back
Topp