Holdbarhet på risboller??

Aner ikke, her rekker de ikke å stå til de blir dårlige uansett :P
Håper andre kan gi deg et bedre svar :)

usikker på holdbarheten, men jeg har de i fryseren jeg. har ikke plass til å oppbevare i kjøleskapet og e rdårlig med kalde rom her.. ikke noe problem å putte de i fryseren.

Her får de heller ikke stå særlig lenge. Så jeg aner ikke. Sorry. Håper noen andre har et bedre svar til deg.

Det kommer kanskje litt an på hvilke ingredienser du bruker? Her varierer vi mellom to typer, den ene kun med kokesjokolade/delfiafett, den andre er tilsatt litt eggedosis (som gjør de mer porøs og litt mildere i smak). Den med eggedosis har jo da såklart kortere holdbarhet enn de andre pga egget.

Det lengste de har stått her, har vel vært 2,5 uke. Men da i kakebokser som er tette, og ikke i kjøleskap eller fryser.
Vi skal lage risboller i dag, og må nok lage både to og tre nye ladninger før jul :P

Takk for svar dere.
Brukte egg i risbollene..så nå står det en stor boks i fryseren med risboller..og selvfølgelig noen i kjøleskapet som vi skal prøvesmake i dag.. Så får jeg se om det ikke blir laget en prosjon til før Jul.. ;)

Det lengste de har stått her, har vel vært 2,5 uke. Men da i kakebokser som er tette, og ikke i kjøleskap eller fryser.
Vi skal lage risboller i dag, og må nok lage både to og tre nye ladninger før jul :p
Samme her! Jeg har allerede laget to, og de siste er snart spist opp de også... :rolleyes: Jeg tror jeg må vente til nærmere jul for neste ladning, ellers kan dere trille meg rundt etter jul :P

Back
Topp