Holdbarhet NAN1

Pidamor

Betatt av forumet
Er det noen som vet om (og i så fall hvor lenge) åpnet, drikkeklar NAN1 kan oppbevares i flaske i romtemperatur når den ikke er varmet? Marius drikker jo bare halvparten av en sånn liten boks, og det er jo kjempedumt å kaste halve kartonger hver gang vi mater ham ute. Evt. andre tips til praktiske løsninger mottas med takk :)

vet ikke helt med hodbarheten.

det jeg gjør når jeg er ute er at jeg har en liten imsdal flaske med kokt kaldt vann og en termos med kokt varmt vann. så har jeg kjøpt en sånn boks fra avent der jeg har pulveret (er tre rom som du måler opp i porsjoner). så tar jeg litt varm vann og litt kaldt (du lærer deg for blandingsforholdene) så pulver og shake-shake :-)
gjør det samme når jeg er hjemme.
syns det er veldig greit og enkelt.

november86 skrev:
vet ikke helt med hodbarheten.

det jeg gjør når jeg er ute er at jeg har en liten imsdal flaske med kokt kaldt vann og en termos med kokt varmt vann. så har jeg kjøpt en sånn boks fra avent der jeg har pulveret (er tre rom som du måler opp i porsjoner). så tar jeg litt varm vann og litt kaldt (du lærer deg for blandingsforholdene) så pulver og shake-shake :-)
gjør det samme når jeg er hjemme.
syns det er veldig greit og enkelt.

Ooh, det har jeg ikke tenkt på. Jeg gjør jo det hjemme, men det er jo like greit å gjøre ute også. Har jo uansett med varmt vann på termos for å varme melken, så alt jeg trenger da er kaldt vann og pulver. Takk! 

Back
Topp