Hold/sting nederst i magen

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Har i sikkert et kvarter hatt en konstant følelse av sting helt nederst i magen. Jeg regner ikke med at det er rier eller kynnere, for det har vært konstant - ikke kommet og gått. Er ganske ubehagelig, men ikke direkte vondt.

Noen fler som har opplevd noe lignende og vet hva det kan være?

Det varte i rundt 20 minutter, så gav det helt slipp. Har ikke kjent noe mer etter det.. merkelige greier.
Har ikke hatt noe lignende i tidligere svangerskap! Lå på sofaen da det kom også - anstrengte meg ikke i det hele tatt. Noen ide om hva det kan være?

Så bra det ga seg! Nei vet ikke jeg...

Jeg hadde holdliknende smerter denne gangen, og det viste seg å være placentaløsning... men de smertene ga seg jo ikke, og jeg blødde en god del.

Håper det ikke kommer tilbake[emoji4]

Oi, så skummelt! Når hadde du det? Hva måtte du gjøre?

Det har ikke kommet tilbake, og ingen blødninger - så håper at det var noe helt ufarlig.

Det begynte med småblødninger her, blødde i tre uker før fødsel, og var inne på sjekk flere ganger, men de mente det var mormunnen som blødde.
Dagen jeg fødte begynte jeg å styrtblø og lekke fostervann, og først da tok de blødningene på alvor... gikk i fødsel mens de diskuterte hvor lenge de kunne vente med å hente han ut pga dårlig fosterlyd. Men jeg fikk han ut for egen hjelp og da morkaka kom ut samtidig viste det seg at den hadde vært delvis løsnet lenge...

Krysser fingra for deg og at det ikke kommer tilbake! Gjør det det, så ring føden!!

Det begynte med småblødninger her, blødde i tre uker før fødsel, og var inne på sjekk flere ganger, men de mente det var mormunnen som blødde.
Dagen jeg fødte begynte jeg å styrtblø og lekke fostervann, og først da tok de blødningene på alvor... gikk i fødsel mens de diskuterte hvor lenge de kunne vente med å hente han ut pga dårlig fosterlyd. Men jeg fikk han ut for egen hjelp og da morkaka kom ut samtidig viste det seg at den hadde vært delvis løsnet lenge...

Krysser fingra for deg og at det ikke kommer tilbake! Gjør det det, så ring føden!!

Huff, så skremmende opplevelse [emoji20] Fælt å ikke helt bli tatt på alvor! Men godt det gikk bra! Hvor lenge er det siden du fødte?

Takk! [emoji4] Det skal jeg gjøre![emoji4]

Det er ikke bare treg mage eller at du må på do? Det kan av og til kjennes slik ut for meg[emoji6]

Nei, jeg måtte ikke på do akkurat da. Har en ganske stabil rytme på akkurat det [emoji85] Og passer på å ikke bli treg i magen nå før fødsel - vil helst unngå å presse på meg hemorroider FØR fødsel[emoji38] De kan jeg spare til etterpå.. Men takk for tips[emoji4]

Huff, så skremmende opplevelse [emoji20] Fælt å ikke helt bli tatt på alvor! Men godt det gikk bra! Hvor lenge er det siden du fødte?

Takk! [emoji4] Det skal jeg gjøre![emoji4]

Ja i ettertid er det fælt. Men jeg stolte på at de hadde rett, så var ikke bekymret før fødselen satte i gang og blodet fosset[emoji6]
Jeg fødte 1/2. Hadde ikke morkaken løsnet hadde han nok ikke kommet prematurt heller så vidt jeg forsto på legen...

Ja i ettertid er det fælt. Men jeg stolte på at de hadde rett, så var ikke bekymret før fødselen satte i gang og blodet fosset[emoji6]
Jeg fødte 1/2. Hadde ikke morkaken løsnet hadde han nok ikke kommet prematurt heller så vidt jeg forsto på legen...

Nei, ser jo den. Er vel gjerne i ettertid at det går opp for en hvor galt det kunne gått. Men kan være skremmende nok det. Godt det går bra med begge to, i hvertfall! [emoji4][emoji4]

Men nå i ettertid, har de sagt at de kunne gjort noe annerledes visste e hadde visst hva det var? Eller hadde han måttet bli født/tatt med kan så tidlig uannsett?

Nei, ser jo den. Er vel gjerne i ettertid at det går opp for en hvor galt det kunne gått. Men kan være skremmende nok det. Godt det går bra med begge to, i hvertfall! [emoji4][emoji4]

Men nå i ettertid, har de sagt at de kunne gjort noe annerledes visste e hadde visst hva det var? Eller hadde han måttet bli født/tatt med kan så tidlig uannsett?

De ville fulgt meg tettere og fulgt mer med på baby. Ved total placentaløsning dør barnet i løpet av minutter, så de hadde nok hentet han ut raskt da jeg begynte å fossblø om de hadde visst....
Har bedt om utskrift av journal og er spent på hva som står der...

Back
Topp