*Hold meg oppe tråden*

**spire_nr2**

Glad i forumet
Her kan vi skrive saklige og usaklige ting om hva vi har gjort i dag eller skal gjøre i morgen eller annet uintressant tull[:D]

I dag har jeg vært på plantasjen og handlet inneplanter, alle har dødd nå nå har jeg kjøpt grønne planter uten blomster på for de skal visst være vanskelig å drepe har jeg hørt[8D]
I morgen har Jonas første barnehagedag etter 3 uker ferie og det skal nok bli litt godt både for stor og liten tror jeg[;)]

Idag har vi vært hos mine foreldre å spist NYYYYDELIG mat! Lammestek!! <3  [:)][;)]

Og så ble vi grinete og sure da hun som vi har kjøpt huse av plutselig hadde bestemt seg for at vi ikke får begynne å gjøre noe i huset før overtakelsesdatoen!
Hun har hele tiden latt oss tro at vi kan begynne å male osv litt før... Slik at vi kan flytte inn rundt 1.sept ikke BEGYNNE å årdne i huset da!!
Åååh, blir så frustrert!!![:@]

Ellers så plages Linus med noe! Han Hyyyyler og hyler! [&:] Finner ikke ut hva det er heller... Eller, vi mistenker at han har vondt i magen... men finner ikke ut hvorfor! hmm...

I dag har eg vore på trilling med ungane og ei god veninne. Når Ella sov dubben sin gjekk eg og Embrik i skogen her ved huset vårt og plukka blåbær, var utruleg koseleg å sitte i blåbærtua og småprate i fred og ro mens me plukka[;)] Vart 2 boksar med rørt blåbærsyltetøy, so no blir det pannekaker til middag snart[:D]

I dag har jeg og mannen vært kjempeflinke og gjort masse i huset[:D] Ting har vært litt sånn på halv sju siden vi flytta inn, da jeg hadde bekkenløsning og ikke kunne hjelpe til med pakking/flytting (og det syns for å si det sånn[8D]) Så i dag har vi sortert alt som bare ble stua inn i garasjen, begynt å sortere det som er på boden nede og i tillegg har jeg rydda og organisert alle skap og skuffer på kjøkkenet. Og det beste av alt: Jeg har faktisk ledig plass i skapene [:D][:D][:D][:D]
Nå skulle jeg egentlig trene 30 days shred  helt til jeg kom på at nå er det jo fruene, så da ble det utsatt[;)]

har ein såleis møkkadag!

fått gjort masse men er lissom ikke noe annet en husarbeid å finne på [:'(]

Hahaha, kul tråd[:D]

Nå har vi kommet hjem etter 2 uker i Tyrkia[:)] Kjempe deilig og veldig varmt! Fått badet og opplevd MYE!![:)] Reiste sammen med broren til sambo og hans kone og 3 døtre på 11, 15 og 17 år. De krangler om Isabellas oppmerksomhet så tulla vår har hatt det som plommen i egget hele ferien[:)]

I dag er jeg trøtt som en dupp, noe som passer dårlig igrunnen[8|]
Skal på barselgruppe kl 12, hente Jonas i barnehagen kl 15 og på babysvømming kl 16, puh[8D] Etter det skal jeg på barnas hus og kjøpe myk bærebag og reisebag til vesla. Jeg venter nemlig i spenning på at min kjære lillesøster skal føde, hun bor i Trondheim så alt må være klart til pjokken kommer sånn at jeg og vesla bare kan hive oss på flyet med minst mulig bagasje[:D]
Akkurat nå tar vesla en liten dupp mens jeg pumper på med kaffe i håp om å våkne litt....

I dag sovna lillemann for første gang uten tutten sin[:D] kanskje vi klarer å slutte med nattutt før nestemann kommer:)
det hadde vært fint! [:)]Ellers så har her vært strålende vær å deilg å være ute! God helg jenter

Drit lei ps3 [:@][:'(]

[8D]

Men deilig med fri i morra[:D]

må kjøpe badebukse til lillemann, han skal på bading med bhg...han har badet naken hele sommeren....kanskje ikke like poppis i badebasenget??? hihihi

Hahahaha[:D]

Å det kiler i magen min for tida[:)]

ORIGINAL: Ida82

Er du gravid? [:D]

Sitter her midt på natta å får ikke sove....
spiser middagsrester fra kjøleskapet[:-] å har masse kynnere...hmmmm [&:]

ORIGINAL: **spire_nr2**

ORIGINAL: Ida82

Er du gravid? [:D]

Hehehe, nei.... ikke enda[;)]

Var vel bare inne i en glad periode... [:D]

Mmmmmh... Jeg kjenner at lysten på pinnekjøtt sniker seg innpå!! Noen andre som begynner å glede seg til jul??[8D]

ORIGINAL: LilleS

Mmmmmh... Jeg kjenner at lysten på pinnekjøtt sniker seg innpå!! Noen andre som begynner å glede seg til jul??[8D]

Ååååh, hvertfall nå når du skrev om pinekjøtt[:D] Fikk vann i munnen jeg nå....

I dag har vi vært på "fjelltur" Det vil si en liten topp bak huset som vi leker at er sjørøverøy[:D]
Hatt med pølser og kakao. Var jo så varmt og fint i dag 18 c og vindstille. Har kost oss alle sammen. >Sitter nå og ser på en stor kleshaug som skulle vært brettet[:'(]

Back
Topp