Hold-in

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Dette er første gang jeg er gravid, så jeg beklager på det sterkeste hvis dette er ett kjempedumt spørsmål.

Kan man bruke hold-in så tidlig i svangerskapet? Jeg skjønner at det er skadelig senere, men nå er vel embryoet i bekkenet enda?

Dette er første gang jeg er gravid, så jeg beklager på det sterkeste hvis dette er ett kjempedumt spørsmål.

Kan man bruke hold-in så tidlig i svangerskapet? Jeg skjønner at det er skadelig senere, men nå er vel embryoet i bekkenet enda?
Sniker jeg :)
Hold-in er absolutt ikke farlig, ihvertfall ikke nå.
Skal også mye til før hold-in er skadelig seinere i svangerskapet, det vil bli ubehagelig før det blir skadelig og da gidder man jo ikke allikevel :)

Tror ikke det er farlig nei, sikkert mer ubehagelig. Brukte det to helger nylig, men fant også nettopp ut at jeg er gravid. Er 6+1. Er du langt på vei?

Tror ikke det er farlig nei, sikkert mer ubehagelig. Brukte det to helger nylig, men fant også nettopp ut at jeg er gravid. Er 6+1. Er du langt på vei?
Er bare 5+6 på vei enda :rolleyes:

Jeg er så oppblåst at det orker jeg ikke bruke. Tok heller på en kjole som var stor nok til å skjule magen

Jeg kom fram til at jeg ikke orker, har såpass mye ekstra uansett så tviler på at noen legger merke til at jeg er litt større :rolleyes:

Har kjøpt meg hold in strømpebukse til julaften, håper det ikke blir for ubehageligt da jeg må ha litt kontroll på valkenexsmile9

Jeg brukte det nylig på julebord, er ikke farlig så tidlig. Men, når det er sagt - det var utroooolig ubehagelig utover kvelden :(

Hvis du klarer bruke det, så hvorfor ikke‍♀️ Jeg sliter med alle klærne mine om dagen, kan ikke være stramt rundt magen:dead: går med åpne buksesmekker og ruller ned strømpebuksene til under magen!

Eg bruker holdt in strømpebukse. Blir litt ubehagelig i lengden. Men det kommer nok mest fra hodet :)

Back
Topp