Hold in

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Julebordsesong og jeg tenger noe hold in-greier til den dumme magen min. Noen som har anbefalinger til noe? Helst noe som ikke ruller ned :p

Pierre Robert :gen053
De utfører mirakler:D

Liker de Lindex sine hold in's jeg! Erfaringsmessig blir sånne strømpebukser så fort ødelagt men disse funker faktisk over tid!:-)

Holder en knapp på lindex jeg også.
Pierre Robert holder inne helt til du setter deg ned, og så ruller faenskapet nedover som ei pølse og vips, lækkert! :P

Bruker body kjøpt på Lindex. Med knepping i skrittet slik som på babyene :P Ikke lekkert, men det er bare mannen som eventuelt ser det :P

Har kjøpt hold in singlet. Husker ikkje merke. Men muligens veromoda el. Heilt vanlig svart med tynne stropper :) den sitter fint hele kvelden uavhengig om du sitter eller står :)

IKKE pierre Robert! Største skiten du kan kjøpe.
Holder ikke inn og ruller ned uansett kor mye man drar den opp. Ender med store hull i hele strømpebuksen.

Har brukt å kjøpt på h&m eller cubus. De holder oppe og holder inne det det skal.

Jeg skal investere I en waist trainer eller den til Lindex :D begge er supre men den waist trainer er best :D

Jeg kjører hold in truse som går opp til rett under puppene. Strømpebukser ruller bare ned!

Back
Topp