Hold-in undertøy?

LuckyStar

Gift med forumet
Hvor kan man få kjøpt bra hold-in undertøy til en rimelig penge (type ikke over 500 kr)?
Hovedsakelig til hele overkroppen. [8|]

Var fornøyd med et slags bånd jeg har nå, helt til jeg fant ut at det ikke er bredt nok, og siden jeg prioriterer nederste delen av magen, "tyter" fettet ut øverst på ryggen, så det ser ut som jeg har et ekstra sett med bryster. [8|]

Jeg aaaner ikke prisen, men triumph har fine bodyer og kjoler, hold in..[:)]

jeg mener jeg har sett noe greier på lindex eller kappahl jeg.... det må jo være noe av det billigste en kan få tak i..

ORIGINAL: Oceania

jeg mener jeg har sett noe greier på lindex eller kappahl jeg.... det må jo være noe av det billigste en kan få tak i..

Ja, sikkert.. Men da er spørsmålet om de er gode nok! [:)] Lite vits med det om jeg ser like feit ut med som uten undertøyet..

Cubus. Der har jeg sett de har sånn "hel body" også. Rundt 4-500 kanskje.

Hva med sånn Trinny&Susannah-et eller annet?[:D] Sjekk på Dollarosa(?) på Guni Younes.[8D]
Men da tror jeg du må opp i 7-800 elns da..

Forresten så er du nydelig uansett hvor det måtte tyte.

ORIGINAL: Dollface

*følger med*

ORIGINAL: Skattekisten

http://majaklimcz.unixstorm.org/mitex-korsett-en-strrelse-ned-o_l_216.html

Fin den, men der vil nok puppene på ryggen dukke frem, ja.. [8D]

ORIGINAL: ©Smartass

Forresten så er du nydelig uansett hvor det måtte tyte.

DU er nydelig. du! Det så jeg i dag! [:)]

har hold in truser fra lindex. Og de holder alt fra  underlivet til rett under puppene. så det blir ingen  valker..Kostet bare 99[:D]

Hold in boxer fra cubus, går fra midt på lårene til rett under bh'en! Men det kommer litt an på hva man skal ha på seg, jeg greier meg med tights som jeg draaaaaar opp, eller pierre robert hold in strømpebukse

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Hold in boxer fra cubus, går fra midt på lårene til rett under bh'en! Men det kommer litt an på hva man skal ha på seg, jeg greier meg med tights som jeg draaaaaar opp, eller pierre robert hold in strømpebukse

pris???

Back
Topp