¤ ¤Ida Gift med forumet 5 Nov 2010 #1 Hva tror du om det? er 18-19 uker da det er snakk om, men er det lurt eller ikke??
funny_bunny Forumet er livet 5 Nov 2010 #2 Høres fryktelig ubehagelig ut[:-] Men for babyen har det nok ikke noe å si.... er brukeren det går utover...
Høres fryktelig ubehagelig ut[:-] Men for babyen har det nok ikke noe å si.... er brukeren det går utover...
¤ ¤Ida Gift med forumet 5 Nov 2010 #4 ORIGINAL: Chuck Dorris hva er vitsen ? holde inn håndtakene, greit at magen vises, men føler ikke for at resten skal vises
ORIGINAL: Chuck Dorris hva er vitsen ? holde inn håndtakene, greit at magen vises, men føler ikke for at resten skal vises
A AnnaFrost Glad i forumet 5 Nov 2010 #5 Hadde ikke gjort det. For min del hadde jeg allerede litt mage i uke 18, er i 23 nå, var ukomfortabelt bare å gå med vanlig strømpebukse.
Hadde ikke gjort det. For min del hadde jeg allerede litt mage i uke 18, er i 23 nå, var ukomfortabelt bare å gå med vanlig strømpebukse.
L lille_pus Gift med forumet 5 Nov 2010 #6 Er 22 uker på vei, og bruker pierre robert sine hold in str 36-40, funker fint det. Syns det e ganske behagelig eg!
Er 22 uker på vei, og bruker pierre robert sine hold in str 36-40, funker fint det. Syns det e ganske behagelig eg!