Hold in produkt

©Miss Fat

Gift med forumet
Som funker og kan kjøpes i vanlig butikk, ikke tid til nettshopping da jeg må ha det fort.

Er for å suge inn magen for å evt klare å komme i bunaden min...

lindex har mye bra.. Ville nok gått for en body av noe slag, siden disse strømpebuksene har en tendens til å bare flytte problemet..

Svarer for å se svar selv...

M3rl0t skrev:
lindex har mye bra.. Ville nok gått for en body av noe slag, siden disse strømpebuksene har en tendens til å bare flytte problemet..

Var Lindex jeg tenkte å kikke på. Men får en body i størrelse flodhest da??

Haha.. Kommer an på hva definisjonen av flodhest er...

M3rl0t skrev:

Alt er relativt da. 52/54 i bukse??

Miss Fat skrev:
M3rl0t skrev:

Alt er relativt da. 52/54 i bukse??

De har jo slik "stor-dame" avd. så vil tro de fører store str på slike ting og.. Skal ikke si det sikkert altså, men er jo verdt et forsøk å stikke innom!

Ellers vet jeg at de har en slags laaang trøye på Zizzi som de har reklamert mye for i "Trinny og Susanna". De sier den er supereffektiv!

Nøste77 skrev:
Ellers vet jeg at de har en slags laaang trøye på Zizzi som de har reklamert mye for i "Trinny og Susanna". De sier den er supereffektiv!

Denne?

http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERT%C3%98Y/Hold-in-Figurformer---gir-magisk-effekt-Perfekt-under-bukse,-skj%C3%B8rt-og-kjole-4306.aspx

lindex har en til 99 som er SUPER bra, den er vanskelig og få på men den funker, jeg har en kjole som når jeg tar den på buler fettet kjøpte meg sånn strømpe bukse og når jeg da prøvde kjolen så jeg tynn ut =) så den er jeg veldig fonøyd med den holder inne fra lra og opp til under puppene =)

Ja, jeg har også god erfaring med Lindex. :)

*Frk.Mamma skrev:
lindex har en til 99 som er SUPER bra, den er vanskelig og få på men den funker, jeg har en kjole som når jeg tar den på buler fettet kjøpte meg sånn strømpe bukse og når jeg da prøvde kjolen så jeg tynn ut =) så den er jeg veldig fonøyd med den holder inne fra lra og opp til under puppene =)

Er det strømpebukse??

Triumph slapp vel ny kolleksjon fo rikke så lenge siden... Men strømpebukse, laaang og høy truse og sånn singlet tror jeg ... De selges hvertfall på bogerud og sikkert Lindex også.. Helt grei pris,.. Men jeg har kun prøvd den trusen og jeg gjorde det får å se tynnere ut, kom liksom allerede inn i klærne, såvanskelig å vite om de er så effektive liksom... Men det er sikkert verdt et forsøk?=)

Back
Topp