"Hold av dagen" kort?

*Gullungene*

Forumet er livet
Da Paloma (mammaen til Eline sept.06) giftet seg, husker jeg at vi fikk
et "Hold av dagen kort" før selve inbydelsen kom ut.

Siden vi skal gifte oss i ferien, så hadde det kanskje vært lurt, eller?
Er jo mange som planlegger ferien ganske tidlig?
Vi gifter oss 30.juli.

Dere som er gift, når sendet dere ut inbydelse?

Nå er ikke jeg gift enda, men svarer for det[8D]

Vi sendte ga beskjed muntlig og sendte meldinger til folk om å sette av datoen, tenkte faktisk ikke på at det fantes egne kort til dette[:)]

Regner med vi sender ut innbydelsene i januar/februar slik at de kommer frem i god tid. Vår dato er 4 juni, så greit i tilfelle noen planlegger tidlig ferie[:)]

Vi sende ut innbydelsen i april og giftet oss i aug.
Hva med å skrive noe om det på julekortet?

Husker ikke når vi sendte ut innbydelse, men familien og slikt fikk datoen omtrent et år før! Det hørtes smart ut med "hold av dagen" kort

sendte ut innbydelsen 3mnd før, men dere bør jo kanskje gi beskjed litt tidligere ja, siden det er i ferien... [;)]

da ene venneparet vårt skulle gifte seg i sommer fikk vi et magnet kort (så ut som et visittkort, med sånn "save the date" motiv og litt tekst på, men det var magnetisk) veldig kjekt, hang det på kjøleskapet[:)]

Vi giftet oss jo i juli for tre år siden, men siden mange av gjestene våre skulle reise fra østlandet ga vi beskjed så snart datoen var fastsatt... og det var den vel minst et halvt år før.. (jeg husker ikke når datoen ble satt jeg). Invitasjonene sendte vi vel ut i april/mai tror jeg

ORIGINAL: lenemor

Vi giftet oss jo i juli for tre år siden, men siden mange av gjestene våre skulle reise fra østlandet ga vi beskjed så snart datoen var fastsatt... og det var den vel minst et halvt år før.. (jeg husker ikke når datoen ble satt jeg). Invitasjonene sendte vi vel ut i april/mai tror jeg

Ja, tenker det kan være lurt å si i fra.
Det er jo i ferien, så hører mange planlegger
sommeren 2011 allerede.

Har hintet litt på facebook da, men alle inviterte
vet jo ikke at de blir inviterte [;)]
Familie vet det, og felles venner av oss, men ellers
er det jo en del å varsle...

Vi giftet oss i ferien, men sendte ikke ut noe "hold av dagen-kort". Men vi sendte ut innbydelser ganske så tidlig.3 mnd før tror jeg. Og så sa vi jo fra til familie osv på forhånd også!

HVor skal dere ha det da? Norge? Frankrike?

Back
Topp