Hola

Anemor80

Glad i forumet
Hei jenter. En liten stund siden jeg har vært her, men alt står bra til :) Flyttet for 1,5 uke siden og har vært uten nett siden. Jobber med saken så burde være oppe å gå innen noen få dager. Bruker mobilen min akkurat nå. Kom hjem fra Barcelona i går. Det var en fantastisk tur med sol, sommer, shopping og virgin Mojito :) Skal på første kontroll 4. juli. Merker jeg er veldig spent. Lurer så fælt på om det er et hjerte som slår inni magen min. Regner ikke med å høre det på kontrollen, så tror jeg må bestille en tidlig ultralyd i uke 11-12. Blitt litt mer stille på symptom fronten. Hvordan har dere det jenter? Noen flere som merker at noen symptomer ikke er så kraftige lengre? Dette ble litt langt. Imponert hvis du har giddet å lese alt :)

Velkommen tilbake og gratulerer med nytt hjem :-) Høres deilig ut med Barcelona, har alltid hatt lyst til å dra dit!

Jeg tenkte også ultralyd i uke 11-12, gleder meg veeeeldig :-) Hos meg har ikke symptomene kommet ordentlig ennå, er bare 4+2 ;-)

åååh så kjektå høre at du har hatt en fin ferie
her har symptomene bare blitt ''verre og verre'' så håper at det slipper litt taket om ikke så lenge for det begynner å bli ganske slitsomt.. hehe men får bare ta det med oss. Lykke til med opppakkingen og å komme i stand på det nye stedet;)

Velkommen hjem! Du er heldig som ikke kjenner så mye til symptomene. Mine blir bare verre.. Veldig kvalm. Puppene er jeg super fornøyd med, og det er mannen også ;)
Lykke til videre :D

Velkommen tilbake fra ferie. Hørtes kjempe deilig ut :-)

Symptomene her går litt opp og ned. Merker ikke så mye til de, bortsett fra at jeg er trøtt.

Back
Topp