Hei
Jeg hører til her og har vel presentert med, men ellers ikke vært aktiv, selv om jeg snoker jamt
Nå har ting roet seg ned her og jeg kan ta meg tid til å være mer aktiv.
Jeg hadde en stefar som nettopp døde av kreft dessverre, det er en av grunnene til null aktivitet.
Han var en enorm støttespiller og far, så savnet er dypt. Men tenker på alt det gode og rampete med han, og da ender jeg alltid med ett smil
Samt at jeg har hatt ett turbulent svangerskap IGJENN!
Jeg har da 3 unger fra før (03, 07 og 13 modeller), der 2 er premature og den tredje er født 2 uker før termin
Denne gangen med full bekken løsning og vekst avvik på 11,9% foreløbig.
Så nå gruer jeg meg til neste ultralyd, har frøkna vokst, elr stoppet?
Januar 2013 ble fødselen startet pga fare for leversvikt, forhøyet leververdier og gallesyre. Skremmende..
Men alt gikk bra, heldigvis
Så det var vel litt om meg nå da, og svangerskapet
Tenkte jeg skulle prøve å nyte de siste 3 mnd av svangerskapet viss jeg får det til
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg hører til her og har vel presentert med, men ellers ikke vært aktiv, selv om jeg snoker jamt
Nå har ting roet seg ned her og jeg kan ta meg tid til å være mer aktiv.
Jeg hadde en stefar som nettopp døde av kreft dessverre, det er en av grunnene til null aktivitet.
Han var en enorm støttespiller og far, så savnet er dypt. Men tenker på alt det gode og rampete med han, og da ender jeg alltid med ett smil
Samt at jeg har hatt ett turbulent svangerskap IGJENN!
Jeg har da 3 unger fra før (03, 07 og 13 modeller), der 2 er premature og den tredje er født 2 uker før termin
Denne gangen med full bekken løsning og vekst avvik på 11,9% foreløbig.
Så nå gruer jeg meg til neste ultralyd, har frøkna vokst, elr stoppet?
Januar 2013 ble fødselen startet pga fare for leversvikt, forhøyet leververdier og gallesyre. Skremmende..
Men alt gikk bra, heldigvis
Så det var vel litt om meg nå da, og svangerskapet
Tenkte jeg skulle prøve å nyte de siste 3 mnd av svangerskapet viss jeg får det til
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app