hohoooooo??

siwro

Gift med forumet
Heia!!!( ekelt innleggspm)

vet dere hva?
nå for aller første gang ha jeg noe slim når jeg tørka meg...(SORRY)
dette er vel da sikkert det så kaldte el slimet? (fikk mens dn 10) kanskje syklusen ikke tuller så mye lengre?
men det jeg lurer på, når er det egentlig man bør ha sex da, er det før elr etter elslim??mannen er nemlig på fiske på finnmarka og er på tur hjem igjen, han kommer hjem i natt i 4 tiden... sikkert kjempedumt spm dette, men tenk så arti det hadde vært å få til en hjemmelaga nå da...ojojoj.... fader, ønska han var hjemme for 4 dager siden så vi fikk starta prøvinga....åååh har sååå lyst på hjemmelagd....ojojoj. blle heeelt i hundre...aldri hatt el slim oj....og da kommer forhåpentligvis mens og som den skal........

Hehe. bare  i vei [:D][:D][:D]

mhm..håper bare ikke det er forseint...ringte han å sa det, han sa han skulle kjøre rett hjem å ikke stoppe for å sove, sa til han at det måtte han jo gjøre, han har jo ikke sovet på ett døgn nå så skal han ikke sove noe nå før han kommer hjem i natt.da blir jo ikke han å klare holde seg våken hehe...jeg sa til han han måtte komme å vekke meg hehe....å vi som skal reise til bodø i morgen tidlig kl 7 ojoj stakkars mann..hihi....håper ikke det er sein m     

Jeg har i alle fall pleid å få EL-slim et par dager før EL, så bare kjør på[:D]

juhuuuuuuuuuuuuu blei sååå glad.....det var godt......blei så glad å motig så nå vasker jeg hus....

ojojoj han kom hjem nå han...skulle bare overaske meg noen timer før[;)] søting...
fikk finnmarkpakke og[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]hihi artipakke[;)][;)][;)]

Så koooslig og kjekt då!! Herlig når de kjem før tida!![:D]

kose dåke i kveld då[;)][:D]

ja det må vi.... vi fikk besøk[&:] men di skal heldigvis reise med båten kl 21....irriterende når han nettopp er kommet hjem..jaja[8D] bare han ikke sovner med en gang, ser han er veeeldig sliten[:)]

hihihi, artig å se at du er så gira[:D][:D]

Blir helt glad her jeg sitter[:D]

ORIGINAL: [miss]

Så koooslig og kjekt då!! Herlig når de kjem før tida!![:D]

kose dåke i kveld då[;)][:D]

sign[:)]

hihi d passer se ikke å si her tihi[:D] jada vi fikk kosa både fredag, lørdag å søndag[:D]i dag e han borte men kommer vel i kveld kanskje...får håp d...
ORIGINAL: GunnElin

fikk dok kosa [:D]? ka du fikk i artipakken :)?

Kjekt å se du er såå gira for det smitter såå over[:D].. Ble helt gira selv jeg på dine vegne...
Masse lykke til og håper det blir noe hjemmelaget nå. Kos dere også poå reisen...

Stor klem

Takk for svar jenter, har vært borte i helgen vi, så har derfor ikke fått svara her[:D] ja ble så gira når jeg så slim att...men i går begynte det noe annet rart...blod på papiret etter jeg har tissa(sorry altså[;)]) men det er kunn når jeg tisser da... skjønner ikke hvorfor det....det gjorde meg litt nervøs altså..jeg fatter ingenting lengre.. skal jo ikke ha mens nå da...hmm rare geier, som tuller fæææælt... går fra kjempetrist, til kjempe motig, til at det datt ned igjen pga dnnr rare blodgreier'n[:D]så skjønner ingenting...

[:D][:D] vi er hjemme igjen nå... var i bodø fra lørdag til søndag.[:D]
ORIGINAL: IVFProver84

Kjekt å se du er såå gira for det smitter såå over[:D].. Ble helt gira selv jeg på dine vegne...
Masse lykke til og håper det blir noe hjemmelaget nå. Kos dere også poå reisen...

Stor klem

Back
Topp