hohoooi!! *strømregning*

Arianne SmartASS

Glad i forumet
Jau.. da har jeg endelig fått lest av strømmåleren.[8D]

Vi har jo siden vi flyttet hit betalt 670kr hver mnd fordi vi aldri har lest av den jævla måleren[>:]

Så nå var det på tide..[:-] Vi flytter jo herfra snart, og vet jo om at sværingen kommer.

Heldigvis husket jeg feil, for vi foretok faktisk en måling i mars2010 ser jeg på mine sider.

Jeg fikk iallefall lest av nå, og lagt inn... og foreløpig beregning.... denne mnd faktura blir på nesten ..... 8200.[:-] ooops[:D]

[:-][:-][:-]

Wow...

Vi får på litt over 7000... Og da leser vi av hver mnd[&o]

Usj! Kjedelig!

ORIGINAL: Gitte__

Holy macaroni!![:-] Hvordan går dét an?[X(]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: Gitte__

Holy macaroni!![:-] Hvordan går dét an?[X(]

Vi bare sløser[&o] Nei, altså.. Vet ikke egentlig. Det bare blir så mye[:-]

ORIGINAL: Niih!

Usj! Kjedelig!

Ja, det er det jo. Men det er jo i grunn penger vi skulle ha betalt tidligere - altså penger vi har "spart" tidligere på et vis, så greit nok. Vår latskap som gjør det.[8D]
Må jo virkelig låse opp rommet ved siden av postkassene for å komme inn å få lest av.. det er jo fryktelig slitsomt.[:-][X(]

Jeg er samtidig veldig glad for at vi hadde en avregning i mars i fjor, jeg husket ikke det. Og der ser jeg på mine sider at vi hadde betalt omtrent 3000 den ene mnd. Og hadde vi ikke gjort det da, så hadde vi jo vært oppe i 10500 eller noe nå.[:-]

dessuten fryktet jeg 13-14-15, så er egentlig fornøyd.[8D]

Men klart.. skulle jo gjerne ha vært foruten den regningen, hadde ikke gjort noe det.[:D]

Men hadde vi hatt så høy regning selv om vi hadde lest av hver mnd, slik som Gitte over her sier.. da hadde dere nok hørt meg klage. huff[X(]

vi har lært den harde veien med å ikke lese av strømmen på over 1 år...... den gangen kom regningen på 18500[:'(]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Niih!

Usj! Kjedelig!

Ja, det er det jo. Men det er jo i grunn penger vi skulle ha betalt tidligere - altså penger vi har "spart" tidligere på et vis, så greit nok. Vår latskap som gjør det.[8D]
Må jo virkelig låse opp rommet ved siden av postkassene for å komme inn å få lest av.. det er jo fryktelig slitsomt.[:-][X(]

Jeg er samtidig veldig glad for at vi hadde en avregning i mars i fjor, jeg husket ikke det. Og der ser jeg på mine sider at vi hadde betalt omtrent 3000 den ene mnd. Og hadde vi ikke gjort det da, så hadde vi jo vært oppe i 10500 eller noe nå.[:-]

dessuten fryktet jeg 13-14-15, så er egentlig fornøyd.[8D]

Men klart.. skulle jo gjerne ha vært foruten den regningen, hadde ikke gjort noe det.[:D]

Men hadde vi hatt så høy regning selv om vi hadde lest av hver mnd, slik som Gitte over her sier.. da hadde dere nok hørt meg klage. huff[X(]

Heldiggrisen..
Vi gikk et par år med stipulert, og har til sommeren en fin, liten regning på nesten 20.000...[:-]

Ja, vi hadde jo endt opp der tilslutt vi også, hadde det ikke vært for at vi skal flytte nå, så da må vi lese av uansett.[8D]

Litt kjipt at dere flytter midt på vinteren.. FOr det hadde vært billigere å lese av på sommeren.. [8D]

Noen har sikkert hørt meg si det tidligere, men en gang sendte jeg ut en ekstraregning til en kar på 45.000 kr ca.. Fordi han ikke hadde lest av på et par år og hadde stort hus.. Han skvatt litt da han fikk den regningen, etter at vi var ute på målerkontroll hos han.. Og den regninga kom og sånn passlig midt på vinteren.. stakkars fyr..

Moralen er: Les av måleren når du skal!! [8D]

ORIGINAL: Pijah

Litt kjipt at dere flytter midt på vinteren.. FOr det hadde vært billigere å lese av på sommeren.. [8D]

Ja, jeg veit..[X(] Men det var liksom ikke i planene dette med flyttingen, så sånn får det bli.[:)]

Haha 45.000,- stakkars kæll[:o]

Ja, jeg veit..[X(] Men det var liksom ikke i planene dette med flyttingen, så sånn får det bli.[:)]

Haha 45.000,- stakkars kæll[:o]

Tenkte jeg og.. Ble kvalm da regningen lå til printing og jeg måtte putte den i konvolutten.. Da var jeg veldig lykkelig for at jeg ikke satt på kundeservice.. [&:]

Ikke si sånn a... vi har bodd her i 3 år og ikke gjort det en gang TROR jeg [8D]
Å vis vi selger her MÅ vi jo lese av måleren[:-] Jaaaiks !!

ORIGINAL: PS.I Love You

Ikke si sånn a... vi har bodd her i 3 år og ikke gjort det en gang TROR jeg [8D]

Da begynner dere å lese av med en gang, og så legger dere evt på litt og litt, så jevner det seg ut..
Og så tar dere et skikkelig jafs til sommeren. [;)]

ORIGINAL: PS.I Love You

Da begynner dere å lese av med en gang, og så legger dere evt på litt og litt, så jevner det seg ut..
Og så tar dere et skikkelig jafs til sommeren. [;)]

Ja TROR jeg må det asså.. smekk på fingeren. får melding i slutten av mnd på sms om å gjøre det [8D]
Så aner ikke hvorfor vi ikke har gjort det. Men leser vi av nå så får vi vel ei HIMLA regning i Mars. å er harde mnd dette herre [&:][8|]?

Back
Topp