HOHOHO

VilSåGjerne

Forumet er livet
jett om eg kvir meg te søndag[&:][&:][&:][&:]

TROR EG DØØØØØØØØØØØØØØØØØR

skal sette hele 56 sprøyter!!!!!!!!!!!!!!! skal bruke rester[&:]

MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

skal stå  3 ikke 56

får ikke fikset det. skrev 3 med rød skrift og str 7

Hva mener du nå 56 sprøyter[&:]

Uffda, 3 stykker[&:] Det hadde jeg og gruet meg til, rekner med å sette to i morgen[&:] 
Uffda[&:]

les andre innlegget mitt, kommer ikke inn for å fikse det[8|]

ORIGINAL: VilSåGjerne

skal stå  3 ikke 56

får ikke fikset det. skrev 3 med rød skrift og str 7

He he du rakk akkurat å rette den og lagret den før jeg fikk in min post, da kjønner jeg. har gjort det selv jeg med 2 nåler  2 dager på rad. og flere dager innimellom, jeg tømte en og en ampulle før jeg startet med en ny. Fikk også litt reste ampuller fra Porsgrunn.

Dete går så bra så, du overlever dette også med sprøyte skrekken din, det er jo det du må ha.

Å guri malla nå fikk jeg nesten hetta...hohoho...leste jo selvsagt først 56 sprøyter, er det mulig tenkte jeg, da har jeg besvimt..men så leste jeg videre og fikk se at det var bare 3...[:D] Takk gudskjelov for det..og det klarer du nok kjempe fint skal du se...[:)]

ORIGINAL: Sess1976

Å guri malla nå fikk jeg nesten hetta...hohoho...leste jo selvsagt først 56 sprøyter, er det mulig tenkte jeg, da har jeg besvimt..men så leste jeg videre og fikk se at det var bare 3...[:D] Takk gudskjelov for det..og det klarer du nok kjempe fint skal du se...[:)]

hahahaha.. må signere denne jeg og. 56 SPRØYTER var det første som datt ned i hodet.. åh herregud!!! Så bra at det bare var 3 stk, det hørtes da mye mer overkommelig ut..[:D] Lykke til, dette fikser du!!!!

ORIGINAL: Sarah

hahahaha.. må signere denne jeg og. 56 SPRØYTER var det første som datt ned i hodet.. åh herregud!!! Så bra at det bare var 3 stk, det hørtes da mye mer overkommelig ut..[:D] Lykke til, dette fikser du!!!!

Hehehe [:D][:D][:D]

ORIGINAL: hegemw

det går nok så bra, er vel dreven på dette nå du :)

ORIGINAL: Sarah

Signerer denne, må si jeg ble litt skremt. Lykke til. [:)]

rart, klarer ennå ikke å gå inn å fikse det[&:]

Back
Topp