Hohoho, svigermor har prøvd å sette ting igang...

tiddelibim

Glad i forumet
Ho kan visst drive ut vondter på folk og sånn...
Hun babler jo om at ho kan dette og har gjort det på den og den og de ble så gode etterpå.
Så i kveld har hun "dradd i babyen" så den skal komme ut. Jaja. Jeg kjente iallefall ingen verdens ting når ho holdt på. (ho syns det var utrolig rart..)
Hvis fødselen starter i natt vil jeg heller tro det har med  å gjøre enn hennes utdrivning. Men får vel da høre det resten av livet at det var ho som gjorde det...

Hehe. Folk kan tro på mye rart. Men skulle jeg blitt overbevist måtte jeg merket det der og da!

Hehe.. godt ho prøver å hjelpe da[:D]. Jeg har då ingen tru på noen ting. ungen kommer når den er klar..(litt pga jeg føler jeg har prøvd alt).
Men krysser fingene for deg at det snart skjer noe[;)](og med meg[;)])

Thi hi er jo koselig hun vil hjelpe deg da [:)][:)][:)][:)]

Mamma sa at jeg måtte fortelle lille gutt han måtte komme nå for hun skulle handle til han og trengte å vite str på klæra og at hun hadde kinaputter til han på hytta [:)][:)][:)]

ORIGINAL: sjeglo

Jeg må bare le, for det er som om du skulle beskrevet MIN svigermor!
Hun også tror på slike ting som å "dra babyen" ut av meg![8D] I juni sa hun vel 10-15 ganger.. "idag kommer han!!" Hehe.. så det sår dårlig ut for disse wodoo-effektene![:D]

hehe... Ja denna babyen skulle kommt mange ganger den siste måneden....

Det beste var da hu ringte sambo her en morgen....
Svigermor: "har det skjedd noe?"
Sambo: "ho ligger på sykehuset" (bare tull, jeg sov søtt i senga)
Svigermor: "Det var det jeg visste! Jeg har lagt med rier i hele natt......"

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Thi hi er jo koselig hun vil hjelpe deg da [:)][:)][:)][:)]

Mamma sa at jeg måtte fortelle lille gutt han måtte komme nå for hun skulle handle til han og trengte å vite str på klæra og at hun hadde kinaputter til han på hytta [:)][:)][:)]

Tihi!!! Søt da. Blir jo litt lenge til han får testa de kinaputtene.....[;)][;)]

Back
Topp