Hoho, kan bli en spennende juni mnd..

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Ferdig som student i juni og skal flytte hjem. (Her vi bor nå er bare midlertidig, 3 år, som student for å bo litt vekke og prøve noe nytt). Men i juni da, da skal vi flytte ut av denne leiligheten. Det skal vaskes, pakkes, bæres og kjøres maaaaaaange mil hjemover. Hjemme har vi heldigvis et ferdig nytt hus som venter på oss. SÅ fint at jeg bare kan stå å kommandere med DEN kulemagen, da. :D Sååå ulikt meg, så jeg får prøvd meg der. Vanligvis henger jeg i taklampa når det skal vaskes! ;)

Jeg kommer til å savne denne byen! MEn samtidig, GUD SÅ godt det skal bli å komme hjem til stort hus, all familie i NÆR krins og alle venner. :)

Så deilig å flytte i nytt hus da!! Bygger dere selv? Enebolig? Hvor flytter dere fra og hvor flytter dere til? :) Blir fint å være den som skal sitte å kommandere ;)

Så deilig å flytte i nytt hus da!! Bygger dere selv? Enebolig? Hvor flytter dere fra og hvor flytter dere til? :) Blir fint å være den som skal sitte å kommandere ;)
Huset var ferdig før vi flytta hit, men det er jo nytt, og særlig siden vi bare har vært der i ferier siste tre årene. Sender deg pm med hvor vi bor nå og flytter til. Redd for å bli gjenkjent så tidlig. :p

Huset var ferdig før vi flytta hit, men det er jo nytt, og særlig siden vi bare har vært der i ferier siste tre årene. Sender deg pm med hvor vi bor nå og flytter til. Redd for å bli gjenkjent så tidlig. :p

Ser den :) Gleder meg til graviditeten er offentlig, og det ikke gjør noe å bli gjenkjent :)

Ser den :) Gleder meg til graviditeten er offentlig, og det ikke gjør noe å bli gjenkjent :)
JA!! Jeg og..

Men ja, vi har enebolig. 200 kvm, stor hage og dobbelgarasje. :D Deilig. Veit ikke om jeg fikk sendt deg privat melding? Såg bare noe som het samtale? Prøvde det iallefall ;)

Så deilig! Det blir nok godt å komme i hus! Vi flyttet inn 3 mnd før jeg fødte forrige! Og det var godt å komme seg i hus må du tro!! Der og da er det litt tungt, men du vet det vil nytes VELDIG når dere er kommet på plass!! Herlig å være nært familie igjen da!! :D

Det blir nok deilig kan jeg tenke meg!! :D Vi flyttet inn i hus da jeg var 5,5mnd på vei sist, og jeg klarte nesten ikke å bare stå og se på når alle de andre tok inn esker osv. Endte med at jeg måtte "låse meg inne" på kjøkkenet for å sette inn i hyller så jeg ikke skulle løfte esker i frustrasjon ;)

Back
Topp