HoHo det er en liten en på vei :D

x1xSukkertoppen

Andre møte med forumet
[:D] heihei!

Jeg er 6 uker og 1 dag på vei og fikk denne internett siden av en venninne så tenkte jeg skulle sjekke den ut! Den virker som en utrolig god guide for alle som venter, er eller har vært gravide!

Etter mye tanker rundt dette med graviditet har jeg bestemt meg for å beholde det :D Men det blir nok ingen dans på roser, siden samboeren flytter til USA over nyttår :( Men jeg må nok bli her i Norge inntill vidre og få fullført vidregående først før jeg også flytter over Atlanteren!

Ønske meg lykke til?

Kommer sikkert til å prate med dere utover svangerskapet, og håper å få råd og tips av de litt mer erfarene :D Og/eller dele erfaringer med førstegangsgravide!

Stor klem fra Sukkerklumpen 19 år lykkelig!

VELKOMMEN OG GRATTIS MED BABYEN I MAGEN,HER ER DET MAGE GREIE MENNESKER[:D]

heisann! [:)]

jeg er også førstegangsgravid, og 18 år.
Gleder meg kjempe mye til å bli mamma! Det var ikke planlagt, men når noe sånt først skjer er det like greit å være glad for det! [:D]

Lykke til da! Det kommer sikkert til å gå bra!

Klem

[:D]GRATULERER MED DEN LILLE SPIREN! Er det noe du lurer på ,eller bare må få ut litt "gørr",så er forumet det beste i verden. Men vær obs. det er sterkt vanedannende !!
Lykke til klem fra Micamor

Hei på deg!!
Velkommen hit , håper du vil trives her[:)]
Her er det kjempekoselig, så masse omsorgsfulle og hyggelig mennekser.

Ønsker deg masse lykke til, og vi snakkes sikkert igjen her inne[:)]

Klem

Venninna de har peiling, det er et flott sted å være. Velkommen hit til oss!

Gratulerer med magen, og velkommen til oss...

Håper du vil trives like godt som jeg gjør!!!!

Hei på deg sokkertoppen. Gratulerer så masse med baby i magen og velkommen hit til oss :)

Ønsker deg masse lykke til sukkertoppen! Og velkommen hit til oss[:D]

ORIGINAL: anni87

Ønsker deg masse lykke til sukkertoppen! Og velkommen hit til oss[:D]

[:D][:D]

Gratulerer og velkommen hit [:D] Her er det alltid noen som har erfaring med det du lurer på- uansett hvor rart det er det du spør om [:D][:D][:D]

Gratulerer med magen og velkommen hit til forumet! [:D]

Gratulerer kjempemasse!! Og velkommen hit [:)]

Velkommen,og grattis med spiren[:D]

Velkommen til babyverden håper du vil trives![:D]

Gratulerer med den lille i magen. [:)][:)][:)][:)][:)]

Hei.

Gratulerer så mye med den lille i magen og velkommen hit.

Lykke til viderer.

Gratulerer masse med en liten en på vei [:D]

Nyt tiden godt, for du kommer til å savne den når den er over.. (det gjør iallefall jeg) selv om jeg elsker all tid med den lille herligheten min [:D][:D]

Trist det med samboeren din da, men dere får det nok til å fungere.
Tror det er lurt av deg å bli her til du er ferdig med utdannelsen din.. pluss at jeg har stor tro på at det å føde i Norge må være bedre enn USA,

Lykke til videre da [:)]

Back
Topp